recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 bedre end LG BD550
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 bedre end LG BD550

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fisterolfert Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 160
Direkte link til dette indlæg Emne: PS3 bedre end LG BD550
    Sendt: 04-Maj-2011 kl. 22:53
Hej

Har lige købt en LG BD550 som erstatning for min  gamle dvd afspiller (og lidt fordi at PS3´en larmer så meget).

Har både PS3 og LG`en tilsluttet til min Onkyo TX-SR705 via HDMI og har sammen lignet billede kvaliteten.
Her vinder PS3 vil jeg sige.

PS3 har en mere stabil afspilning, f.eks. kan man på LG i rulleteksterne på en Blu Ray se en smule hakken i bevægelsen af teksten. Den er væsentlig mindre på PS3`en.

Lige ledes prøvede jeg med LOST på DVD. I start menuen er der meget mere støj og pixelering på LG`en end PS3.

Da jeg kun har en HD-ready skærm og er i tvivl om LG`en kan opskalere til 720P eller kun 1080P kan det måske være skyld i Den dårligere DVD kvalitet.

Havde håbet på et lige så godt billede fra LG BD550 som fra min gamle PS3 fat, men det får jeg desværre ikke. Dog er LG`en hurtigere til op start og lydløs i forhold til.

Mine LG op sætning er Video 720P, kan ikke se stor forskel på det eller 1080i, men måske en lille fordel ved 720P.

Hvordan ville i vurdere sagen, kan jeg have lavet nogle forkerte indstillinger, eller har i erfaring med at  PS3 er bedre end de billige afspillere?
Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 938
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2011 kl. 20:50
hej jeg har LG BD560 og ps3 slim...

jeg har det modsatte oplevelse ang. kvaliteten.. mig lg er sat til 1080 24p output igennem min denon avr-1908 reciver og ps 3 det samme..

kvaliteten er noget pænere på LG BD560, skarpere og bedre detaljeret..
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu