|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
justme, ![]() -- ![]() Oprettet: 06-December-2007 Status: Offline Point: 256 |
![]() Sendt: 08-Januar-2009 kl. 13:22 |
Ja, hvor får man den billigste ps3 hurtigst? Er det fra amazon? Jeg syntes det er lidt forvirrende at bestille derinde fra. Rabatkoder, moms, bundles osv osv.
Syntes det er umuligt at finde ud af hvordan man laver en billig bundle med rabat. Er der ingen steder i dk der kan måle sig mht. pris? |
|
sss
|
|
![]() |
|
WooPes ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
Jeg hopper med på vognen her hvis jeg må. Vil også gerne vide hvor jeg får fat i den billigste PS3 - bare tilbuds aviserne eller?
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() |
Proshop har den til 2898,- har ikke pt. set den billigere i DK som 80GB http://www.proshop.dk/showproduct.aspx?prodid=169487 Redigeret af Potter - 08-Januar-2009 kl. 18:45 |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
WooPes ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
har sent den med spil os til omkring 3000 - er det rigtigt nok? tror det var little big plantet
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() |
Off topic.
Var lige inde på Proshop.dk: Hvor er den Logitech G25 wheel bare for fed! 1500kr er nok en del penge, men der er ikke sparet på noget. Og det er endda i metal ![]() Må i gang med at spare op ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |