|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Dvs. hvis den bliver decoded i PS3'en så bliver det lige så godt/ringe som det forstærkeren evt. kunne have gjort? Altså om det bliver bedre eller ringere afhænger af den chip der sidder i hhv. PS3 og forstærker? |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12428 |
![]() |
|
Det er præcis det samme. Der er tale om udpakning, sådan set, så om du sætter receiveren eller afspilleren til at erstatte mellemrummene med et-taller er fuldstændig ligegyldigt.
|
||
![]() |
||
bcravn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
|
Det glæder jeg mig helt sikkert også til at se, vi kan jo lige så godt sætte nogle af alle de kerner til at lave noget, når man bare streamer film :) |
||
/Bjarke
|
||
![]() |
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Ok tak. Jamen det bliver jo spændende så :) |
||
![]() |
||
SJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
![]() |
|
Jeg frygter lidt, at det ekstra arbejde vil få min PS3's blæser til at køre op på niveau 4. Den samme angst har jeg til HOME. Redigeret af SJ - 23-Marts-2008 kl. 00:25 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |