recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 Bluetooth Keyboard - Noget værd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 Bluetooth Keyboard - Noget værd

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sslarsen Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 24-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 374
Direkte link til dette indlæg Emne: PS3 Bluetooth Keyboard - Noget værd
    Sendt: 12-April-2008 kl. 00:21
Jeg har købt et Bluetooth keyboard med mousepad som er tilegnet PS3. Jeg troede der ville komme en lille Bluetooth dongle med så man nemt kunne bruge det på en pc også, men nej.
Det er Logitech Cordless MediaBoard Pro jeg har købt.

Nu tænker jeg på om det er noget værd at have keybord til sin PS3, eller om jeg istedet skal få det byttet til Logitech Cordless MediaBoard (som er alm usb) istedet, eftersom jeg ikke har pakket det ud endnu.

Planen var at det skulle være nemt lige at have et keyboard med mus ved hånden når man roder meget med forskellige pc/servere.

Hvad siger PS3 ejerne, kan man bruge keyboardet til andet end PS3 internet og profilopdatering?
Søren
Til top
Henrik_s Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Point: 608
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2008 kl. 00:47
Jeg tror det er de samme keyboards, det øverste er mere i PS3 design og tiltrækker støv mere.
Jeg fik mit til jul og det køre fint, bruger det ikke så meget. Man er osse tilbøjlig til at bare at bruge joypadet.

Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
Til top
Fisk123 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-November-2007
Point: 171
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2008 kl. 05:37

Hvis du bruger din PS3 til internet eller hvis du skriver beskeder, er et keyboard et must. Man bliver jo vanvittig af, at sidde og, bogstav for bogstav, hakke sig igennem en besked, internetadresse el. andet med controlleren. Du kan evt. kaste et blik på dette: http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard/devices /192&cl=us,en. Her får du en bluetooth-dongle med.

/Michael

Til top
ArneBjarne Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-Marts-2008
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2008 kl. 15:16

Man kan vel bare bruge en ganske almindelige Bluetooth usb dongle til PC, hvis den ikke har Bluetooth indbygget?

Det må da ligesom være det der er ideen, så kan du connecte det til alt der har Bluetooth, i stedet for at skulle rende rundt og sætte et specifikt USB RF dongle i hver gang du vil skifte enhed. PS3'en har så indbygget Bluetooth i forvejen så den behøver ikke nogen USB dongle.

Redigeret af ArneBjarne - 12-April-2008 kl. 15:16
Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2008
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2008 kl. 17:16
Jeg købte også et MediaBoard Pro lige efter jeg havde fået min PS3, og selvom jeg kun yderst sjældent bruger det (fandt hurtigt ud af at jeg hellere ville rejse mig fra lænestolen og gå over til min PC, fremfor at bruge den indbyggede browser, selv for småting), har jeg bestemt ikke fortrudt den trods alt forholdsvis beskedne investering.

Bare de få gange hvor man har brug for at skrive noget - profiloprettelse, navngivning af diverse ting i spil mv. - har været det værd. Jeg bliver dybt frustreret når jeg skal skrive mere end et enkelt ord eller to uden et rigtigt tastatur. Af samme grund nægter jeg kategorisk at besvare SMS meddelelser med andet end et telefonopkald .

Hvorvidt den Bluetooth "Pro" tastaturet er de ekstra penge værd, afhænger vist lidt af hvor meget ragelse du gider have stående fremme (USB receiver i det her tilfælde). Jeg aner faktisk ikke engang hvor meget billigere USB versionen er?
Det kan vel dårligt være mere end en hundredekroneseddel eller to?
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2008 kl. 11:40
Jeg kan ikke faa Logitech Cordless MediaBoard Pro til at virke med min Sandberg Bluetooth USB dongle . Jeg ofrede penge paa det da jeg haabede at det osse vil virke til PC'en. Det var nemlig et meget billigt BT keyboard (hvilket osse maerkes naar man tager det i brug). Men nogen, der ved hvorffor det ik vil samarbejde med en BT dongle?

BORING!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu