|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
LCDman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() Sendt: 16-Marts-2007 kl. 10:54 |
Hej, Var lige i tvivl om dette spørgsmål skulle under konsol eller her, men jeg prøver her.. Afspiller PS3 i det "rigtige" format med 24 fps eller afspiller den som en normal dvd (vist nok 50 eller 60 Hz har jeg hørt?)
|
|
Nu med plasma
Pio427XD |
|
![]() |
|
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
PS3 understøtter i følge mine oplysninger ikke 24 fps
|
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
High Definition materiale (f.eks. Blu-Ray) ligger på disken som 1080p24, men hvad PS3 gør ved dataen inden den sender det skærmen ved jeg intet om. Det kan man evt. selv indstille? |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
Se følgende tråd http://www.recorder.dk/forum/forum_posts.asp?TID=21686&P N=1 |
|
![]() |
|
LCDman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Takker
|
|
Nu med plasma
Pio427XD |
|
![]() |
|
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() |
Jeg kiggede lidt rundt på nettet og det ser ud til, at den ikke kan vise 1080P/24 sådan, som den ser ud nu, men at Sony arbejder på en update, som skulle gøre dette muligt. Endvidere skulle den så også kunne opkonvertere DVD til 1080P. Hvor meget facts der er i dette må dog være usagt |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |