|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pia1966 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() Sendt: 29-December-2008 kl. 22:45 |
Er der nogen der kan fortælle mig hvilken model Sony Blu-Ray afspiller, der svarer til den der er i PS3?
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Mener du en der tilsvarer i kvalitet/gengivelse af billede/lyd eller mener du om der findes en standalone der er magen til afspilleren i PS3? |
|
![]() |
|
pia1966 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Jeg mener sådan set både og, jeg skal til at købe en Blu-ray afspiller og har af forhandlere fået anbefalet PS3 men regner overhovedet ikke med at spille. Tænkte derfor at Sony må da have lavet en afspiller med den samme indmad og funktioner/kvalitet uden alt det andet, og så kunne spare jeg måske spare nogen penge. |
|
![]() |
|
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
![]() |
Jeg tror at du skal kigge på den model der hedder S550. Den kan ligesom PS3 afkode alle lydformater. Den fås her til kr.2.575,- Om det er samme indmad der er i denne afspiller og PS3 ved jeg ikke men S550 får da nogle ganske pæne ord med på vejen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |