|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
FamousGrouse ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-November-2007 Status: Offline Point: 28 |
![]() Sendt: 15-December-2007 kl. 17:25 |
Hej, Jeg har just fået en PS3, primært til BlueRay. Men det kunne være kanon om der kunne fås børnespil også? Det er til 4-5-6 årige brugere så der skulle helst være elementer der inspirerer og måske smugler lidt lærdom ind :) Jeg har fundet dette som det eneste - men der må da være flere ikke? -- |
|
![]() |
|
Anden4220 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
med de forholdsvs få spil der er udgivet til ps3, og prisen pr spil, tror jeg ikke at der er det store marked for sådanne spil...
![]() |
|
Panasonic TH37PX80
Sony surround Apple Airport express Triax C-HD415CX Playstation 3 |
|
![]() |
|
Victorkarl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
Prøv at søge PlaystationStore igennem der er del billige spil, se også på PlaystationStore USA. Der er også demoer som man kan prøve så i kan se om spillet har interesse inden der bruges 3-500 kr. Nedenstående er en stor succes hos min egen 5 årige søn, men det det er mere ren underholdning Lego starwars http://www.spilpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=401063 Ratchet & Clank http://www.spilpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=404818, der er en demo på PlaystationStore |
|
mvh
Karl |
|
![]() |
|
FamousGrouse ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-November-2007 Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Excellent - tak for links. |
|
![]() |
|
Olfred ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
Gå efter spil lavet på tegnefilm eksempelvis. Har spillet surfs up på ps2. Det er underholdende nok. Dog ingen lærdom.
|
|
![]() |
|
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() |
Hej,
Min søn, på 6 år, stemmer også på LEGO Star Wars - det bruger han uhyggeligt mange timer på. ![]() ..tror nu ikke han lærer noget, rent fagligt, ved det - men motorisk og socialt (når han spiller med venner) er det sikkert OK. Men nu skal man jo heller ikke undervurdere værdien i alm. 'fordummende' underholdning - vi andre gider heller ikke se dokumentarer og videnskabsprogrammer på Discovery hele tiden. ![]() -Kent |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |