|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||||||||
RigoRigo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() Sendt: 25-Marts-2008 kl. 10:04 |
|||||||||||||
PS3 brugermanual på dansk søges... Jeg købte en PS3 for en uge siden hos Harral Nyborg, men der kun tysk, fransk, italiensk manual i kassen Hvad står j'ers til ??? på til alm. DVD og Bluray |
||||||||||||||
BenQ W10000 1080p Projector & DTS/THX. 140" skærm. Xbox 360 = games & fun og PS3 til Bluray
streetwear |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Tulipan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-August-2007 Status: Offline Point: 181 |
![]() |
|||||||||||||
Jeg ved ikke om det hjælper, men prøv evt. siden http://manuals.playstation.net/document/dk/ps3/current/index .html
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
|||||||||||||
Superhvid ON Begrænset RGB Pt. har jeg slået opskalering fra. Synes ikke den gør forskel. |
||||||||||||||
Kuro
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
RigoRigo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() |
|||||||||||||
takker
Det var dette jeg skulle bruge
|
||||||||||||||
BenQ W10000 1080p Projector & DTS/THX. 140" skærm. Xbox 360 = games & fun og PS3 til Bluray
streetwear |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
Redigeret af RigoRigo - 25-Marts-2008 kl. 14:28 |
||||||||||||||
streetwear |
||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |