|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
perhansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() Sendt: 17-Februar-2008 kl. 17:07 |
Min søn har en PS3 som er med HDMI udgang i, og han har en Samsung SyncMaster 226BW computer skærm som kun har 1 .DVI indgang som bliver brugt af hans computer, så går mit spørgsmål på, kan man få et stik med 2 DVI på som kan sættes op i skærmen, så han både kan bruge sin skærm til sin PS3 og computer uden at skal skifte stik hver gang – gerne et link til siden hvis det er. Jeg mener jeg har set et stik på et eller andet tidspunkt som havde et DVI stik i den ene ende og så 2 DVI stik i den anden ende – en konverter af en eller anden art. |
|
Med venlig hilsen
Per Hansen AaB Ishockey Panasonic PZ800 50 tommer |
|
![]() |
|
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
Hvis det var mig der skulle sætte det til ville jeg gøre følgende:
PS3 til skærm: HDMI-DVI PC til skærm: DVI->VGA Har selv skærmen så ved den både har VGA & DVI stik. Så er det bare at vælge på skærmen melllem Analog og digital for at skifte billede. Der er ikke nogen mærkbar forskel om PC'en er tilsluttet med DVI eller VGA, jeg kan i hvert fald ikke se nogen. Men hvis i absolut vil gøre det med såen en omskifterboks er det da os muligt Der findes lidt forskellige slags: Den billige Den dyre Redigeret af hyldig87 - 17-Februar-2008 kl. 17:22 |
|
![]() |
|
perhansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Hej hyldig87
TAK for hjælpen - så fik vi en løsning på det, det var dejligt. ![]() |
|
Med venlig hilsen
Per Hansen AaB Ishockey Panasonic PZ800 50 tommer |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |