|
ps3 controller opfører sig sjovt i Fifa 12 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Anaz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2008 Status: Offline Point: 32 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-November-2011 kl. 14:11 |
Er utrolig flittig Fifa 12 spiller på min ps3. Og jeg kværner mig igennem flere controllere om året(gummietduppen går i stykke). Udover det fysiske slid så opfører controllerne sig også mærkeligt under kampe. Den ene sætter taktik af sig selv konstant og skifter mand, og den anden har bare en el. anden delay så styringen virker vildt sløv. Det er sindsygt frustrende, når man jo går op i at rykke op i divisionerne, men taber pga ens controller! Har lige købt nye controllere for 3 uger siden. Den første uge ingen problemer også begyndte det ellers.. De samme problemer havde jeg også med det tidligere sæt controllere. Hvad foregår der? Nogen der har lign. problemer?
Redigeret af Anaz - 25-November-2011 kl. 14:12 |
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg oplever også, at holdinstruktionerne popper op konstant. Desuden oplever jeg også, at mine skud ofte bliver til lop fordi den selv holder R1 inde.
|
|
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200 BD: Playstation 3 slim 320 GB Forstærker: Marantz SR6005 F-højtaler: DLS R66 C-højtaler: DLS RC55 B-højtaler: KEF 2005 SUB: KEF PSW2000 |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
Er det ikke mere et spørgsmål om at du (måske) ikke behandler dit udstyr særlig godt? - jeg har selv brugt den selvsamme controller siden 2009 til at spille 1-2 timers daglig Street Fighter 3 og 4, hvor jeg godt kan være ret hårdhændet (det kræver sin tålmodighed at lære 20 hit combo's). Den holder stadig 100%, ingen knapper som sidder fast eller lign. Jeg taber den endda regelsmæssigt fra mit skrivebord fordi jeg er en klovn. Ingen problemer dér.
Enten dét, eller også er du uheldig med dine controllere.
|
|
![]() |
|
Anaz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2008 Status: Offline Point: 32 |
Jimbo: det er præcis det min ene controllor og et par før den også gør. Det er pisse irriterende.
|
|
![]() |
|
Anima: Jeg synes faktiskjeg behandler dem fint. Desuden er de helt nye! Det er kun bordet, sofaen og gulvet der bliver hamret i;) Og det er heller ikke fysisk nogle knapper der sidder fast, men helt sikkert i softwareen. Jeg har prøvet at reset'e både controller og fifa(slette saved data osv).But no luck!
|
|
![]() |
|
Havde i øvrigt controlleren med hen til en ven for at prøve den på hans ps3; hvilket desværre heller ikke hjalp. wtf
|
|
![]() |
|
Lol18 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-December-2011 Status: Offline Point: 1 |
Jeg har samme problem med begge mine controllere, medens en af mine venner også døjer med det.. Hører meget gerne løsningsforslag??
|
|
![]() |
|
serano ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 331 |
Lidt gammel tråd, men controllerne skal da ikke hamres nogen steder? Ellers forstår jeg da godt de går i stykker!
Har spillet rigtig meget fifa siden sommer 2009 og begge controllere har det stadig ok, handler vel bare om at passe på sine ting så kan man sagtens holde sig i division 1:) |
|
Samsung 65NU7455
Sonos Playbase + 4xPlay1 Synology Apple TV4K PS4 |
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
Det er jo så billigt et argument.. Jeg passer fint på mine controllere, men derfor oplever jeg stadig de små mærkelige ting. Værst af alt er det, at jeg oplever at skid bliver til. Jeg oplever ikke problemer med andre PS3-spil. |
|
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200 BD: Playstation 3 slim 320 GB Forstærker: Marantz SR6005 F-højtaler: DLS R66 C-højtaler: DLS RC55 B-højtaler: KEF 2005 SUB: KEF PSW2000 |
|
![]() |
|
serano ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 331 |
Mine controllere(måske er det ps3) er osse blevet sløve men man kan da ikke bruge det som undskyldning for at man ikke kan spille fifa...
Men iøvrigt var det nu osse mest rettet mod dem der kaster rundt med deres controllere.. |
|
Samsung 65NU7455
Sonos Playbase + 4xPlay1 Synology Apple TV4K PS4 |
|
![]() |
|
martinla ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2012 Status: Offline Point: 2 |
Ender altid med at kaste rundt med controllerne - det er noget pis, men jeg synes faktisk at de holder til en del...
![]() |
|
Onkyo TX-8030 Black, B&W CM1 Wenge
|
|
![]() |
|
Nu har jeg solgt min gamle ps3 og bestilt en slim i forhåbning om at det vil hjælpe på min fifa controller problemer. Den skulle gerne komme i morgen. Så må vi se..
Nej, jeg kaster ikke med min controllere. Jeg hamrer i bordet/sofaen/gulvet med min knyttede næve, når jeg taber ufortjent! hvilket sjovt nok sker alt for tit online..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |