|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stelujen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-September-2007 Status: Offline Point: 27 |
![]() Sendt: 16-December-2007 kl. 21:39 |
Hvis man udelukkende ser på afspilning af blueray og dvd: Er ps3 ligeså god som en dedikeret blueray afspiller, som f.eks. sonys bdp-s300? |
|
![]() |
|
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
![]() |
Jeg stillede samme spørgsmål til Sony's support. de svarede at PS3 rent kvalitets mæssigt er lige så god som S300. andre mener at PS3 ligger i den absolutte bedre om ikke bedste ende, hvad blue ray afspiller angår |
|
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
|
![]() |
|
Rechain ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
![]() |
De satser i hvertfald på at gøre PS3 til en rigtig god BD afspiller, så der må være noget om det :)
Jeg bruger selv min PS3 og hvis de holder den updatet (BD firmwaren) så behøver jeg ik en anden BD afspiller. /Rechain |
|
![]() |
|
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
![]() |
Min PS3 blev købt med henblik på Blue ray. At man også kan spille på den, og fx lægge sine billeder eller hjemme videoer på den, er for mig bare en fed bi ting. |
|
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
|
![]() |
|
Rechain ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
![]() |
Så kom der en update til PS3 (inkl. BD afspilleren) som indeholder:
One last feature that the update brings is for the Blu-Ray player as it updates the Blu-Ray profile to the new 1.1. The biggest feature that the new profile brings is the ability to play picture in picture videos (it is dependent on each individual disc). The picture in picture may be useful when watching a movie and in a corner there is a video of the director commenting on a particular scene. Kilde: http://www.psu.com /Rechain Redigeret af Rechain - 18-December-2007 kl. 07:29 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |