|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
torpp ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() Sendt: 28-December-2008 kl. 16:16 |
hej igen står i et stort dilemma nu, først troede jeg det bare skulle være en blue-ray afspiller.... men ja, så kom playstation 3 jo også ind i billedet. ville da være fedt med en ps3, men synes bare den er meget dyr selv om en pana eller sony heller ik ligefrem er billig og hvor meget vil jeg egentligt få ud af en blue-ray afspiller nu hvor mit fjerner kun er hd ready? har brug for expert hjælp på forhånd tak |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Du vil få rigtig meget ud af en blu-ray. Prøv at kigge på Pana BD35
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
den har været oppe og vende mange gange.
du kan få en sony s350 til ca 1800 kr. du kan tro du får et langt bedre billede med blueray på dit hd ready. det skal dog kunne modtage et 1080P/24 hz billede, ellers vil det hakke. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Mit "hakker" da ikke. Og mit TV er kun 1080i og ikke 24p. Men du får et fremragende billede og vil herefter ikke kunne holde ud at se andet |
|
![]() |
|
torpp ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
det et philips 32pfl5403h/10 ? |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Du er bare heldig, for jeg kan se det med det samme. Men du får stadig et fremragende billede.
|
|
![]() |
|
![]() |
har lige tjekket, det er 1080p/24 puha heldigt :D
|
|
![]() |
|
![]() |
Jamen så er det jo bare fint. Og Sony350 eller Pana35 er rigtig gode bud på standalone afspillere. Merprisen for BD35 retfærdiggøres ved intern HD lyd dekodning af alle formater. Redigeret af Kampus - 28-December-2008 kl. 17:14 |
|
![]() |
|
![]() |
okay så blir det nok såen en pana:) tak for alle de gode svar :D |
|
![]() |
|
![]() |
den bliver du glad for, og velkommen til HD. |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Hvorfor ikke købe en PS3 når den er så billig?
PS3 fra Amazon Pris: £308.47 = 2440 DKR (med dansk moms). |
|
![]() |
|
Callie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2005 Sted: Vestamager Status: Offline Point: 563 |
![]() |
Der kan være flere grunde: Du skal bruge bt og kan dermed ikke bruge gængse multi fjernbetjeninger. Den er større og bruger mere strøm. Den larmer formentlig mere end en almindelig stand alone afspiller. Skal man derfor kun bruge en afspiller og absolut ikke kommer til at spille, så er den efterhånden blevet en dårlig løsning. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |