|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
det var et dårligt argument og dyrt. Har nu i et år kørt med Irda srm7500 imod min ps3, for 120kr.. Redigeret af pendec - 28-December-2008 kl. 19:29 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Helt klart, hvis Torpp synes det er fedt med en PS3 og den kan fåes til det samme som BD35, så ta' den!!! Så nupper jeg nemlig BD35
![]() |
||
![]() |
||
Perls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
|
En fordel ved PS3'en er "måske" den noget hurtigere load tid. Og så kan man jo altid spille lidt FIFA eller hvad man nu er til. Der er sikkert et par ulemper men for mig er de svære at få øje på
![]() |
||
![]() |
||
Herget ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
|
Kan tilslutte mig "koret" som er tilhænger af PS3. Har selv indkøbt en PS3 med 80GB via Amazon i UK - Engelske pund kontra DKK er hamrende lav pt.. og fik efter hvad jeg kunne regne ud meget meget for pengene i England end DKK... For samme pris hvad en 80GB koster i DK med én player samt ét spil, fik jeg foruden dette, en ekstra player - 3 HD Film, 4 stk. PS3 spil samt HDMI kabel.. Eneste "minus" er at man skal have en konverter fra engelsk til DK-stik ren strømmæssigt.. Så både sønnike og far hygger voldsomt med spil i HD-Kvalitet på 42´og kan foruden dette også nyde Blueray-film ligeså... (Foruden trådløst internet, billeder, musik, internet-radio osv osv osv) Mvh |
||
![]() |
||
Rtorp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 186 |
![]() |
|
Jeg synes at have læst at man blot kan bruge et almindeligt PC strømkabel... |
||
![]() |
||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
|
Vi har selv en PS3, men på et eller andet tidspunkt bliver den sikkert suppleret med en dedikeret Blu-Ray-afspiller. Man skal ikke gøre livet med PS3 mere rosenrødt, end det reelt er.
PS3 understøtter ikke HDMI/CEC. Det vil sige, at man ikke kan styre den fra TV'ets fjernbetjening, og man kan ikke synkronisere tænd/sluk af de to enheder. Dette er selvfølgelig kun relevant, hvis man har et TV, som understøtter HDMI/CEC. Man kan naturligvis gå i gang med med universal-fjernbetjeninger og IR-USB-konvertere, men så er man jo i gang med at bruge flere penge på at få (noget af) den funktionalitet, som de billigste dedikerede Blu-Ray-afspillere er født med. Desuden synes jeg ikke, at det er kønt at have ragelse siddende i USB-porten på PS3. Med hensyn til de priser, der er på bordet her i tråden: Det er ikke rimeligt at sammenligne en engelsk pris på PS3 med en dansk pris på en Blu-Ray-afspiller. Hvis man beslutter sig for at købe i England, kan man jo også købe en Blu-Ray-afspiller der.
Det er korrekt. Det har jeg selv gjort. Det er en billigere og mindre klodset løsning. Redigeret af Allan Olesen - 29-December-2008 kl. 12:08 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |