Jeg har læst og læst og læst, men kan simpelthen ikke blive klog på, hvad der er det rigtige for mig. Kan I hjælpe?
Jeg har på kontoret en HP Mediacenter computer, som jeg bruger til alt kontorting, spil m.m. og også lidt til at se fjernsyn. Her har jeg 120Gb musik, film i lidt forskellige formater, .mp4, .avi, .mkv (HD-film) og så videre.
Jeg står nu for at skulle investere lidt til stuemøblementet og her er jeg i syv sind. Jeg vil gerne kunne streame både musik og film til anlægget i stuen og kunne benytte mig af webradio også - Allerhelst trådløst. Jeg bruger ikke at optage TV ret meget, og tror egentlig godt computeren på kontoret kan dække det behov, hvis det efterfølgende kan streames til stuen. Alternativt har jeg en ekstern harddisk på 500 Gb som også kan benyttes (Dog kommer jeg til at mangle mine dyrebare webradioer).
Spørgsmålet er så, hvad der er det rigtige for mig.
1. Den dyreste løsning med et MediaCenter
2. En extender til det eksisterende MediaCenter på kontoret
3. En PS3 med TVersity installeret (Så får jeg jo samtidig en Blu-Ray afspiller, som jeg ellers skulle investere i ved siden af)
Som en del af et kæreste kompromis må det selvfølgelig gerne se pænt ud i stuen. Jeg skal have så få bokse stående som muligt og det må gerne være kæreste-brugervenligt.
Håber i kan hjælpe...
Jeg ville egentlig have startet denne tråd i dette forum, men kom til at oprette den i Forummet for spillekonsoller i stedet....Undskyld forvirringen, men skal vi ikke benyttes os af den tråd?:
http://recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=38093&PN=1