|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
llr dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() |
Kan danskere godt bestille elektronik fra amazon.co.uk? Jeg var af den opfattelse at lige præcis elektronik sendte de ikke over kanalen til resten af europa. Tager jeg fejl? Redigeret af llr dk - 19-Januar-2008 kl. 07:35 |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
ja , Amazon gør ,
men mange andre gør ikke som Play |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
der kom et bundle fra elmutanten , fik min mail lige for lidt tid siden (nyheds brev, hvor bundle er med i.)
Her er link PS3 bundle Men kun et spil og så det et af de nye , ,- måske dårlige og til 3499,-. ved ikke om det kan betale sig, eller man skal vente og se på mandag hvad bundles der ellers komme div. steder Redigeret af henrik-t - 18-Januar-2008 kl. 23:22 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |