|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||||
Gizmodo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
|||
Det lugter lidt af en Xbox 360 fanboy. Intet bilspil til PS3 kommer i nærheden af Gran Turismo - det ved du også godt! Det kan da godt være, at PS3'ens grafikkort på papiret er svagere end det Ati der sidder i Xbox 360 - men du glemmer, at man på PS3 kan lade de 7 SPU'er gøre meget af de grafisk arbejde også. Mange af de nuværende ports (læs: ports) bruger kun 1 af disse SPU'er. Så i mine øjne har PS3 da et langt større potentiale. At udviklerne så har være dovne og ikke gidet sætte sig ind i udvikling til PS3, som til dels også skyldes den senere lancering, er en anden sag. Og jo PS3'en kan sagtens allokere flere kerner til samme job.... Dermed ikke sagt, at Xbox 360'en er den dårlig konsol, tværtimod. Den har fået et utrolig godt fodfæste og har et stort spilbibliotek samt en rigtig god online del. Redigeret af Gizmodo - 09-Maj-2008 kl. 14:23 |
||||
![]() |
||||
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
![]() |
|||
det er vel også kun et spørgsmål om tid før xboxen løber tør for plads på deres dvd skiver?? Spillene bliver jo hele tiden størrere og størrere og grafiks bedre så det jo klart at de også kommer til at fylde mere.. |
||||
![]() |
||||
Miths ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 413 |
![]() |
|||
Der er faktisk én specifik forskel på PS3 og XBox 360 versionerne af GTA4, der indikerer forskellen i disc plads. TV-stationerne i spillet kan ses i close-up (ikke helt fuld skærm) i PS3 versionen - det er efter sigende ikke muligt i 360 versionen. Ikke just en livsnødvendig ekstra feature ![]() Jeg tvivler dog lidt på om discplads reelt set går hen og bliver et problem for 360'eren i dens levetid. Der skal da nok komme en del spil på flere DVD'er - det så man jo allerede med Playstation 2 - men hvis man skal skifte disc en eller to gange i løbet af 5-10 timer er det jo nok heller ikke ligefrem den helt store katastrofe. Min foreløbige vurdering er at XBox 360 muligvis kan vise sig at være den stærkeste konsol (alt taget i betragtning - både hardware og spiludvikling) i gennem hele denne generations levetid, men så længe den støjer som bare fanden, vil min 360'er kun blive tændt når der er virkelig interessante eksklusive titler på menuen. Og uden Blu-ray drev og et betragteligt mere klodset og grimt interface end PS3'en, har jeg jo absolut heller ingen grund til at bruge den som komplet mediesystem. Min PS3 står som regel tændt det meste af dagen. Min XBox 360 har været tændt tre gange de sidste 5-6 uger. For mig vinder stilhed, Blu-ray og bedre interface, over infernalsk støj, lidt bedre grafisk formåen og en bedre controller (sidstnævnte kan jeg dog godt savne i nogle typer spil, specielt dem hvor man bruger triggerne meget). Men jeg kan sandelig da godt forstå at de der er mere interesseret i at have den bedste spillekonsol, snarere end det bedste komplette medie-/spillesystem til stuen, hælder mest til 360'eren. Hvis de altså kan klare støjen - men har de et kraftigt anlæg og ingen naboer at tage hensyn til, eller bruger de lukkede hovedtelefoner (mine Sennheiser HD595 kan ikke helt klare jobbet), kan den jo nok druknes ![]() |
||||
![]() |
||||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
|||
hehe den behøver jo ikke at have en høj opløsning, da ps3eren fint opskalerer den. ![]() |
||||
![]() |
||||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
|||
Hehe ja bare se på MGS4 de har været "nødt" til at cut'te noget af det af, fordi den fylder en 2 lags blu-ray op ![]() hvis der skulle laves en xbox udgave skulle den være på 5, 2lags skiver ![]() |
||||
![]() |
||||
Beond ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2008 Status: Offline Point: 51 |
![]() |
|||
Øhøm... Du er glad for din 360, det er modtaget og den er da også fin at spille på synes jeg. De fleste anmeldelser af spillet siger at PS3 er bedst grafisk, textures og lyd. Så for den sags skyld kunne xboxén køre 9020p, det ændrer bare ikke på hvad folket ser. Drakes kan muligvis laves på 360, men jeg tror ikke Afrika kan trækkes på den eksempelvis. Release på Home er først sidst på året, det er desværrer den sædvanelige Sony strategi. "Vi venter lige med at release det til folk bliver pissed" Redigeret af Beond - 10-Maj-2008 kl. 22:11 |
||||
![]() |
||||
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
![]() |
|||
Havde også en 360'er før min ps3 så kan godt følge dig lidt i hvad du mener. min 360 fik dog den berømte ring of death og så opgav jeg den og købte en ps3 også primært for bluray..
Ang støj så ja 360'eren var helt vild når cd'en kørte. meen min ps3 er heller ikke helt stille.. men det var også en af de først versioner. men når feks en bluray kører eller GTA4 så kan man sku godt hører den arbejder.. Når det kommer til gfx på de 2 konsoller syntes jeg sku de ligger meget lige.. begge har "spil" hvor de virkelig skinner igennem 360'eren halo 4 og ps3 GT5 i min mening.. Men som du selv siger.. lad der lige gå et år eller 2 så skal vi nok se spil som kan vise potentialet i PS3 ligesom på ps2'eren Kan ikke se noget mellem de 2 konsoller der ville få mig til at vælge 360'eren igen nogensinde.. Og btw.. hvis MS har tænkt sig at smide bluray som der går rygter om i deres kommende 360'ere hva så med dem der allerede har en.. endnu et externt drev?? Comeon... Redigeret af nitrotg - 09-Maj-2008 kl. 22:53 |
||||
![]() |
||||
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
|||
Med den udvikling, der er nu, så hedder det sikkert Xbox 720, Nintendo Wii Hii og en Playstation4 lige på trapperne om 2 år... Påstand bakkes op af fakta http://www.gizmocafe.com/editors-view/console-timeline.aspx Redigeret af Langemor84 - 09-Maj-2008 kl. 23:15 |
||||
![]() |
||||
Beond ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2008 Status: Offline Point: 51 |
![]() |
|||
Sidste gang rygtemøllen kørte sagde de 2011, det lyder ikke helt skævt.
|
||||
![]() |
||||
Gringo80 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2008 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
|||
Der har også været rygter der siger at EA har opkøbt 60% af XBOX og deres nye maskine vil komme på markedet Q4 2009 (måske før). dette skulle være med emten Blu-Ray eller med de nye fremstillede DVD skiver som rummer 500GB. satsningen fra EA slal ses som et forsøg på at skabe monopol på markedet, de vil udgive alle deres titler til deres EA-MS BOX og IKKE til PS & NWii. Så set i det lys vil mange spil bortfalde fra de alternative konsoler, med EA's forsøg på opkøb af Take Two og GTA serien, så kunne det blive en god foretning. Bonus INFO: ALLE EA titler fremstilles til X360 allerede nu og bliver efterfølgende convereret til PS3, så der vil altid være flere fejl og mangler på et PS3 spil fra EA eller deres eksterne end på en X360. |
||||
![]() |
||||
Gauze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() |
|||
Gringo: Hvor fanden har du læst om de rygter? Det er vel ikke nogle du selv har klasket sammen, hva'? |
||||
![]() |
||||
Corner ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() |
|||
Synes også det lyder lidt mystisk, hvorfor skulle microsoft dog sælge aktiemonopolet ud, ville være fuldstændig tåbeligt
![]() |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |