|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
||
Jeg kan godt lide denne diskussion om at PS3 er ringere fordi den skal spille portede 360 spil. Der er absolut intet, INTET, som beviser at den er svag - tværtimod.
At de fleste producenter er for dovne til at lave en god kode til PS3, er det eneste de portede spil beviser. Var faktisk til drengeaften med GTA på 360 i går, og jeg vil mene at selve spillet er dårligt kodet da der var flere steder hvor vi oplevede framedrop. Især når man kørte ind i ting. Har ikke prøvet det til ps3. MGS4 og Gran Turismo 5 beviser, at PS3'eren er 360'eren overlegen rent teknisk. Vis mig et spil med den samme dybde og grafik på 360'eren, og jeg holder kaje. Og sidst jeg læste om supercomputere læste jeg om alle de solgte PS3'ere som blev brugt i klynger. CPU'en er noget af det kraftigste der er på markedet. At 360 er et ringe produkt, som skulle have mindst 1 år mere i R&D, er et fakta som ingen kan bestride: ![]() PS3 har ikke 0% fejlrate, men ved 360 er det ligefrem kriminelt. At folk hellere end gerne sidder med deres 7. 360'er, er hvad jeg vil kalde for at være fanboy - hvorfor støtte et ringe produkt? Jeg ville da overveje at købe en anden bil hvis min nye bil hele tiden er på værksted! Redigeret af Anima - 18-Maj-2008 kl. 12:34 |
|||
![]() |
|||
Landbooster ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
||
Hver generation af spillemaskiner har sine tåbelige diskusioner om hvilken en der er bedst. Hvilken en der er bedst vil altid komme an på hvad det er man går efter. PS3 har potentielt de præstationer, samt har en lavere fejl procent. Den lider dog under at have få interessante titler samt at den er problematisk at programere til. XBOX 360 har klart flest gode spil titler (og nemmest at programere til). God kundeservice der nok gør at mange kommer igen, selv efter man har måtte få repareret eller byttet maskinen. SÅ er der jo også mulighed for i enkelte spil at spille sammen med folk der spiller på PC. Det er blot den gamle diskusion der gentager sig. Nintendo vs Sega Amiga vs Atari og PC PS2 vs Nintendo Gamcube vs XBOX. Det afhænger alene af den enkeltes præferencer, hvad der gør hvilken maskine til den bedste.
|
|||
Pioneer PDP 427XA
Pioneer 545 H-S XBOX 360 |
|||
![]() |
|||
Beond ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2008 Status: Offline Point: 51 |
![]() |
||
Det rygte har jeg så ikke hørt og jeg er ellers flink til at følge med. Man kan jo kigge på dagens historie og se det nok er en and http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=27776 Desuden tror jeg ikke EA kan hoste den slags penge op, ikke engang tæt på. Bonus bonus info: Alle ny titler fra EA portes fra PS3 til xbox, det samme gør en lang række andre multiplatform spil. Angiveligt er det blevet nemmere den anden vej. Derfor kommer vi også til at se at EA´s nye spil vil køre væsentligt bedre på PS3 i fremtiden. |
|||
![]() |
|||
riverwind ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-August-2007 Status: Offline Point: 37 |
![]() |
||
Så du mener ikke at Sony har været forpligtet til at sørge for at spiludvklerne er i stand til at udvikle ligeså nemt på PS3 som på XBox 360? Et spil er ikke dårligt kodet fordi der er framedrops. Det er altid et kompomis mellem mange ting, og udviklerne har her tilladt omtalte framedrops. Med den mængde test det spil har været igennem, så har det helt sikkert været et emne, men de har altså valgt at det må man leve med. Gran Turismo? Hvad er der sket på den serie siden 3'eren? Hvorfor lave en bil-simulator, hvor bilerne ikke så meget som får en ridse, når man hamrer ind i barrieren med 250 i timen? Ydelse er ikke alt. Fedt nok, at PS3's CPU er vild; hvad skal jeg bruge det til? Jeg er mere interesseret i spil end i specs. |
|||
![]() |
|||
Gauze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() |
||
Nu er Prologue'en jo bare en meget stor demo. I den fulde version får biler buler, ridser osv.
|
|||
![]() |
|||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
||
Sony kan ikke gøre for at EA samt andre ikke kan finde ud af at porte et spil til sp3. Det er ikke deres problem at de er inkompetente på det område. Men sådan er det med alt nyt. Ang. framedrops, så er det netop pga. dårlig kode. Spillet er simpelhen fyldt op med for mange små bugs at datastrømmen svinger, hvilket betyder et framedrop. Alt dette kan løses med updates - men hvorfor ikke teste det ordentlig inden man sender det på gaden? Gran Turismo er det bedste bilspil for den som ønsker en realistisk styring og modellering af baner. Forza mfl. prøver, men det er slet ikke det samme. GT er ikke kongen for ingenting ![]() Hvis du er interesseret i spil, så havde du skam nok en PS2. Men jeg gætter på at du er Xbox fanboy, og derfor ser dig nødsaget til at skulle fortælle søforklaringer for at overbevise andre om at Xbox'en er et bedre produkt - that ain't gonna happen ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
riverwind ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-August-2007 Status: Offline Point: 37 |
![]() |
||
Selvfølgelig er det Sonys problem, hvis de største udviklerhuse ikke kan finde ud af at udvikle til deres platform. Om det er Sonys skyld er et andet spørgsmål, men det er i høj grad deres problem. Jeg er skam ikke Xbox fanboy - jeg er ikke religiøs på nogen måde. Jeg har en 360'er lige nu. Den er købt fordi den passede fint til mit behov. Hvis det ikke lige var pga. Xbox live, så ville jeg nok vælge en PS3 idag. Jeg har haft en PS2 siden 2002, og har spillet en del GT. PS2'eren er dog solgt fordi jeg var holdt op med at bruge den. Der går ikke en time på diverse konsol-forums uden at der er en eller anden moron, der postulerer, at PS3 eller 360 er bedst. De har begge styrker og svagheder. Xbox har en høj fejlrate. PS3 havde en høj intro-pris. Xbox har live. PS3 har BD. |
|||
![]() |
|||
Landbooster ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
||
Nu ER GT heller ikke kongen! Det var GT-serien før FM2 og var det i mange år...fair nok. Har selv spillet dem alle med stor fornøjelse. Det ER Forza 2 der er kongen, da det er det mest realistiske spil på konsollerne. Det kan godt være GT5 prologue er flot og har mange biler at byde på. Men så længe du kan køre hovedløst uden at det har konsekvens, får det ikke status af at være andet end et godt arcade spil. Tiden er løbet fra GT4 (var kongen før FM2). Det var fedt, men det er blevet overhalet. Hvis der så skulle vise sig at komme skade på bilerne i den endelige udgave af GT5, tjaaah så bliver det spændende at se hvad FM3 har at byde på når det kommer. Håber at man ligesom i GT5 vil kunne være 16 spillere på banen i multiplayer. Jeg er spændt på både GT5 og FM3! Men var det ikke GTA 4 tråden handlede om?
Redigeret af Landbooster - 22-Maj-2008 kl. 13:03 |
|||
Pioneer PDP 427XA
Pioneer 545 H-S XBOX 360 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |