|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bony ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 358 |
![]() Sendt: 11-Oktober-2008 kl. 12:31 |
Hej alle, Ja, som overskriften antyder så søger jeg et PS3 eye, altså det originale webcam til PS3'en. Jeg er egentligt ikke interesseret i at købe, da jeg kun skal bruge det én gang, men jeg havde håbet på at der var en flink bruger herinde som kunne låne mig det, bare en dags tid. Face 2 face, ville selvfølgelig gøre det hele en del nemmere, men hvis der ikke lige er nogen i nærheden, betaler jeg gerne "til & fra, porto" ved afsendelse med posten. Jeg ved ikke lige hvad det vil koste, men regner ikke med at det er så dyrt igen. Jeg bor i Nordsjælland, hvis face 2 face var en mulighed. Hvis det har nogen interesse skal jeg bruge det til at nuppe mit andet Platinum trofæ. (Burnout Paradise - mugshot) |
|
![]() |
|
danishHIFI ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2005 Sted: Struer Status: Offline Point: 155 |
![]() |
Hvis der ikke er nogen der vil hjælpe dig så prøv her Jeg købte min der for 225.- kr. uden problemer....
|
|
![]() |
|
bony ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 358 |
![]() |
Tak for link. Det er en fin pris hvis det skulle komme dertil. :) Redigeret af bony - 11-Oktober-2008 kl. 14:04 |
|
![]() |
|
![]() |
Bumper lige en gang. Det ku' jo være man var heldig. :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |