|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Jatak, men hvor? og ikke mindst, hvornår? |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Hardware mæssigt burde den virke. Men softwaren der findes til eye-toy er det ikke alt det virker med. Så det er ikke kameraet som sådan der er problemet, det er softwaren som bruges med kameraet, som i nogle tilfælde ikke virker. Men stadigvæk er det slet ikke den "gamel" eye jeg er på jagt efter, men derimod den nye. Denne her: En lille demo af hvad man kan med den: Eller denne:
|
||
![]() |
||
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
![]() |
|
Prøv Ebay. Der ligger de på omkring 17 £ + forsendelse. Dertil skal du lægge risikoen for told og moms.
|
||
![]() |
||
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
![]() |
|
Jeg købte det i Coolshop tilbage i november, men har ikke brugt det ret meget, da jeg dengang blev lidt skuffet over den manglende præcision i et par af de små spil man kan købe, derudover så frøs min PS3 også i det ene spil. Men jeg laver gerne en lille anmeldelse som er klar engang i morgen aften. |
||
![]() |
||
TBS222 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
|
Det kan fås i Merlin - både on-line shop og jeg har set det i butikker i Nordsjælland
|
||
![]() |
||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
|
Lager: Produktet er midlertidig ikke tilgængelig. Sååå.. Men jeg kan da så lige nævne, at det lykkedes mig at finde et i går (det absolut sidste eksemplar i Game i Fields).
|
||
![]() |
||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
|
Da jeg var ind på siden kom det på lager om 2-3 dage |
||
![]() |
||
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
![]() |
|
Hvad måtte du så slippe ? |
||
![]() |
||
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
![]() |
|
Hermed som lovet:
Mini test af PS3
Eye: Allerførst lige
et par specs: Kameraet har en opløsning på 640 x 480 ved 60fps men kan også
køre 120fps ved 320 x 240. Derudover har det 4 mikrofoner (array) og samt en
USB ledning på ca. 1,8m. Kameraet kommer på en lille plastikfod og det kan
drejes 360 grader horisontalt og ca. 45 grader vertikalt. Der er en manuel
indstilling af linsen til enten close-ups eller full-body billeder. Der følger ingen
software med i pakken, men Eyecreate kan downloades gratis via
PlaystationStore. Jeg har desuden
købt: Aqua Vita, Creature Feature og Trials of Topoq via nettet, og endelig så
har jeg også testet det sammen med Tiger Woods 08, hvor man kan bruge kameraet
til at lægge et billede ind af sig selv som danner basis for en
computeranimeret figur af en. Jeg ligner nu mere Tiger end mig selv, men det
skyldes nok snarere spillet end kameraet J Eye Create: Mikrofonen er ret
god. Jeg prøvede at optage mig selv synge/snakke med en tændt radio i
baggrunden. Bortset fra at det lyder ret dårligt når jeg synger så fangede den
de falske toner ret godt, den var også god til at pille baggrundsstøjen fra. Øvrige spil: Creature Feature
er et spil som mest af alt minder om Lemmings og ideen er at man skal skubbe
nogle små dyr fra punkt a til punkt b. Her er jeg noget skuffet over nøjagtigheden,
det er svært at finde det rigtige tempo da det ikke må gå for hurtigt for så
virker det ikke som om man skubber, omvendt må det ej heller gå for langsomt da
figurerne så falder ned/tilbage fra hvor man startede. Man kan dog se sig selv
i baggrunden af skærmen hele tiden og det er nu lidt sjovt. Trials of Topoq:
Her skal man skubbe en kugle fra punkt a til b via en række platforme, man ser
spillet oppefra og det EyeToy filmer er samtidig sat ind som baggrund på de
enkelte platforme. Det er det klart sjoveste spil, men også det som er bedst
til at fange bevægelserne. Man lærer da ikke at tage en tår cola eller klø sig
i håret når man er midt i et spil. Det er også sjovt at styre menuerne i
spillet lidt på samme måde som Tom Cruise gør i Minority report, det er dog
ikke i 3D her. Man skal også
passe på med ikke at have bevægelse i baggrunden da det også påvirker spillet.
Det skal klart forbedres da de fleste nok har kameraet siddende på fjernsynet
pegende mod sofaen hvor der sagtens kan sidde mere end en. Konklusion: |
||
![]() |
||
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
|
Tak for test, den var rigtig fin!
|
||
![]() |
||
![]() |
|
899,- inkl. Eye of Judgement, et spil som ungerne er totalt vilde med, selvom jeg (vi) ikke helt forstår meningen med kortene endnu. Ungerne er vilde fordi det minder meget om de kortspil de spiller idag i som Yo-gi-o (eller hvad pokker det nu hedder) samt Pokémon. Her er det bare interaktivt med monstere på PS3 med enorm god grafik og lyd. Jeg synes egentlig spillet er temmeligt genialt, selvom det ikke lige er min stil. Selve Eye kameraet er som sådan udemærket. Kan se der lige kom en hurtig anmeldelse af det. Og jeg er temmelig enig med den anmeldelse. Mit problem her er, at jeg tror der ganske enkelt er for lidt lys om aftenen til at spille Eye Of Judgement, så engang imellem brokker spillet sig over, at et kort er "forsvundet". Det er også den eneste hage jeg synes der er ved det. Fremtiden bør bude på noget rigtig godt med sådan et. Men jeg er helt enig i, at opløsningen er for lav til at lave noget egentligt og ordentligt video optagelse ud af det. Men sjovt er det helt sikkert, og et kanon hit hos ungerne.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |