recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 film fra ekstern hdd og lyd??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 film fra ekstern hdd og lyd??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jrued Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Juni-2008
Sted: Kbh K, Denmark
Status: Offline
Point: 308
Direkte link til dette indlæg Emne: PS3 film fra ekstern hdd og lyd??
    Sendt: 08-Juli-2008 kl. 09:06

Jeg har fået sluttet min onkyo 605 og kef 2005.2 til min playtation gennem hdmi. det fungere lige som det skal og har ingen problem med at få lyd igennem højtalerne når jeg spiller eller høre musik fra den.

jeg har en ekstern hdd sat til, hvor jeg har mit musik og mine film. det er intet problem at høre musik gennem højtalerne, men når jeg prøver at se en film fra den smider den lyden igennem til skærmen så lyden kommer ud der!?

ville høre om der er nogle ekstra indstillinger jeg skal lave for at få lyd gennem højtalerne ved afspilning fra ekstern hdd. kan man overhoved dette? er klar over det ikke bliver surround men i det mindste burde man kunne få lyden ud af højtalerne??

på forhånd tak.

p.s var i tvivl om det var her eller under surround jeg skulle væve tråden.

Til top
ClausJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 559
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2008 kl. 12:23

Jeg er ret sikker på du skal ændre i lydindstillingerne på din PS3.

Jeg har selv været ude for at spil og DVD kørte fint, men der kom ingen lyd ved CD fra PS3. Jeg prøvede mig lidt frem, og det lykkedes ret hurtigt.

Til top
jrued Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Juni-2008
Sted: Kbh K, Denmark
Point: 308
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2008 kl. 10:35

hmm. lyd indstillingerne er som de skal være. det er lidt underligt

min onkyo mutede sig selv når jeg satte filmen på hvilket resulterede i lyden gik direkte til fjernsynet og ud gennem der i stedet. jeg slog mute fra igen på onkyoen og så kom lyden igennem højtalerne

normalt så står der hele tiden multichannel på onkyo'en, om jeg høre musik, spiller eller ser blu-ray, men ved afspillning af film fra harddisken skriver den bare HDMIthrough jeg ved ikke om det var derfor den mutede sig selv??. filmene på min harddisk understøtter jo heller ikke nogle af de nye lydformater. men er der nogen som har styr på hvorfor den gør det???

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu