|
|
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Forfatter | |
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() Sendt: 18-December-2007 kl. 00:21 |
I den seneste måned har der været et par rygter ang. den næste opdatering af PS3 softwaren, flere sagde at 2.10 firmwaren ville udkomme tirsdag d. 18. december. Nu kommer der endnu et rygte, fra Neograf forummet, som opdagede den nye firmware på den spanske Playstation side. Her er hvad den formodentlig kommer til at indeholde:
nu er det officielt http://www.ripten.com/2007/12/17/ps3-210-update-official/
|
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
Abaddon ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Jeg har downloadet 2.10 firmware updaten og den indeholder alt det som bliver nævnt foroven.
|
|
![]() |
|
frimann85 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2007 Status: Offline Point: 168 |
![]() |
Herligt! :) Må lige hjem og have opdateret. |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
Det lyder squ fornuftigt.. Også en til mig.
|
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Den er rigtig fin den nye update - ang. XVID:
PS3 XVID Playback doesn't like XVID videos encoded with Packed Bitstream - so essentially you need to use MPEG4 Modifier (http://www.moitah.net/) to remove the packbitstream (takes a few seconds) Men det flotteste set rent visuelt er den nye music visualizer med planeterne i HD. Start noget musik og tryk [ ] |
|
![]() |
|
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
Og på dansk vil det sige jeg burde kunne smide en harddisk med divX film og kunne se dem på ps3 eller hvad? (ligesom på usb porten på 32PFL9731)
|
|
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
![]() |
Forudsat, at de er lavet i de profiler, som PS3 understøtter (det er langt fra alle varianter af DiVX den kan spille - lav dem defor til de officielle profiler, så har den ingen problemer).
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
mlun ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() |
Øh..... Hvor ser du lige forandringen henne? Min er efter endt opdatering og genstart 100% som den plejer (bølgen med sort/blå baggrund). Er der nogle temaer kan kan installere og hvor er det lige det gøres? Redigeret af mlun - 18-December-2007 kl. 15:01 |
|
![]() |
|
mlun ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() |
Så faldt ti-øren. Smukt - gracie!
|
|
![]() |
|
NerdALMIGHTY ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Jeg prøvede lige at opdatere og derefter smide et par xvid filer ned på min USB nøgle, dem kunne den så ikke finde. Prøvede at formatere nøglen med FAT32 men det virkede heller ikke. Fandt så ud af den heller ikke kunne finde hverken MP3 filer eller andet på min USB nøgle, selvom den fint opdager at den sidder i og endda aflæser navn og type.
Er der nogle der har en ide til hvad problemet kunne være? USB nøglen er en Kingston Data Traveler, og virker fint på alle de computere jeg har brugt den. Men min PS3 kan ikke aflæse hverken MP3 filer eller andet. |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
![]() |
De skal ligge i \VIDEO (og \AUDIO) bibliotekerne for at PS3 kan finde dem.
Alternativt kan du bruge ![]() |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
NerdALMIGHTY ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
HeartWave
Perfekt. Tak for den information. Så virkede alt jo pludseligt fint :) Redigeret af NerdALMIGHTY - 18-December-2007 kl. 19:27 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |