|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | |
velsi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Hvad med undertekster? Er det muligt at ligge en understekt-fil i en mappe samen med film-filen, så man får undertekster på filmen? |
|
![]() |
|
Venomous ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 420 |
![]() |
Ja må sige at jeg er meget overrasket over kvaliteten som den afspiller i. Da jeg havde min Sony NS76 dvd afspiller med divx og 1080i upscale, kunne den ikke generere et billede som var halvt så godt. |
|
![]() |
|
TapeConnection2 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() |
Ahh.. det er fandme for nice.. endelig Divx support.. har ikke haft tid til at
hente opdateringen endnu men glæder mig allerede.. |
|
![]() |
|
Jambo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2004 Status: Offline Point: 77 |
![]() |
Jeg kan ikke afspille divx fra min NAS. Der står "ikke understøttet" på alle filer???
|
|
![]() |
|
Quarker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 220 |
![]() |
Har lige et dumt spørgsmål... Er Xvid og Divx det samme ? Og hvis nej supportere PS3 begge formater. Jeg synes kun jeg kan læse at den kan afspille Divx. |
|
![]() |
|
Fabrin ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
![]() |
Mvh
Michael F. Hjort, Århus C Panasonic TH-42PZ70EA MacBook Playstation 3, Wii Onkyo TX-SR705 7.1 HarboSound Sat10+Sub10 |
|
![]() |
|
BeeJay ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
![]() |
Xvid kører fint på min PS3
![]() |
|
![]() |
|
velsi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Men hvad med undertekster
![]() |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
![]() |
Sidder du og tekster dine hjemme-optagede film???
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Nullerbasse ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
Med den nye opdatering - kan den så afspille Wmv filer, altså f.eks de HD filer som findes på Microsoft's hjemmeside ??
Hilsen Keld |
|
mvh. Keld
Squeezebox V3 + Duet + ReadyNAS Duo |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
![]() |
Ifølge specifikationerne skulle den kunne afspille WMV, men jeg har endnu ikke testet hvilke WMV-formater (opløsninger) den kan klare (jeg har en Total Recall med en HD WMV-fil på, men jeg kan ikke finde disken
![]() |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Jeg er bestemt ikke enig.. Jeg synes det er for meget med alle de formater, som i bund og grund blot har eet formål, nemlig at opfinde den dybe tallerken endnu engang. Og så forvirre de forbrugerne, samt der alt for ofte er for mange problemer med dem.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |