|
|
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Forfatter | |
CJ1409 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Sweden Status: Offline Point: 134 |
![]() |
Min NAS er en Infrant ReadyNAS NV+ med 1024 MB RAM På NAS´en ligger: Home Media Streaming Server og UPnP AV Du har sikkert ret, der er noget med ovenstående, men hvad kan det være? Jeg kan hente billeder fra NAS´en men ikke afspille mp3 eller video. |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
![]() |
Det må være fordi NAS'en ikke leverer filerne råt, men foretager en form for processing af indholdet i et (fejlagtigt) forsøg på at konvertere dem til et format, som PS3 kan forstå.
Du må fortælle din NAS, at MP3-filer, .divx filer samt .mp4 filer skal den levere råt og uændret til klienten. Jeg kender ikke din Media Server, så du må RTFM for at finde ud af, hvordan du gør det... |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
CJ1409 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Sweden Status: Offline Point: 134 |
![]() |
En opgradering af Firmware hjalp gevaldigt, nu kan den spille filmene, men mp3 driller stadig
|
|
![]() |
|
pointwood ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
![]() |
HeartWare: Jeg kan garantere dig for at hans ReadyNAS ikke foretager nogen form for "processing" af indholdet - det kan den stakkels lille CPU der sidder i den slet ikke håndtere
![]() CJ1409: Lyder godt, jeg har kraftigt overvejet at købe en PS3, netop med det formål og jeg har også en ReadyNAS NV+. Om filerne hedder .avi, .divx, .mp4 eller noget helt andet burde ikke gøre nogen forskel efter hvad jeg ved da det blot er "containere". Det der er vigtigt er hvilket format de data man putter i containerne er i. |
|
Jramskov
|
|
![]() |
|
LucarioX ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Januar-2008 Sted: Norway Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Noen som vet når neste update kommer? Er vel en stund siden 2.10 kom nu?
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |