recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 firmware 3.40 filmredigering - ikke for PlayTV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 firmware 3.40 filmredigering - ikke for PlayTV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
B-CLG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-April-2009
Status: Offline
Point: 655
Direkte link til dette indlæg Emne: PS3 firmware 3.40 filmredigering - ikke for PlayTV
    Sendt: 02-Juli-2010 kl. 10:22
Mest FYI.

Jeg checkede om den nye videoredigerings og upload feature i PS3 Firmware 3.40 virkede på video optaget med PlayTV.
Helt som forventet virker det IKKE!

Ved både gamle og nye optagelser får man besked om at man ikke kan tilføje videoindhold som enten er fra tidligere end firmware 3.40, eller at indholdet er kopibeskyttet...

Det kan man så undre sig lidt over. Optagelser foretaget efter SP3 opgraderingen til 3.40 med PlayTV skulle derfor være kopibeskyttet...??
Det er muligt at Sony placerer en eller anden DRM bit i videofilen, men det betyder ikke noget hvis filen overføres til PC og afspilles i eksempelvis VLC.

Meddelelsen i den nye feature, kan også bare være upræcis og måske bare dække over at der ikke kan arbejdes med m2ts formatet, he-aac lyden eller hvad ved jeg.

Så med dette og andre selvopstillede begrænsninger så må PS3/PlayTV stadig være et af de produkter der IKKE sælges på det danske marked, med det største Ikke-udnyttede potentiale.
- Og så går der rygter om en PlayTV 2...

/B
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu