|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() Sendt: 02-Juli-2008 kl. 12:54 |
http://www.us.playstation.com/PS3/About/SystemUpdate/PS3_240 _update.html
Nøjj der er meget godt - jeg kan med endnu mere sindsro i stemmen nu sige at Xbox360 aldrig kommer ind og stå i mit hjem. |
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
Jeg kunne sige det samme, men med et lille ord i enden : IGEN ![]() Rart at PS3'eren endelig fik en update der berører spil mere end Blue Ray ( tæller ikke mindre fixes som fx 2.36 )... ...ville være nice hvis Rockstar laver en update til GTA 4 så vi kan få trofæer som dem på 360'eren, flere af dem lyder som sjov at opnå.... |
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Jeg nyder stadig at jagte Super Stardust HD trofæerne
![]() |
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |