recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ps3 forbindelses problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPs3 forbindelses problemer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SirCrapAlot Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Januar-2008
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Emne: Ps3 forbindelses problemer
    Sendt: 09-November-2008 kl. 14:56

Hej alle.

Er der nogle der har oplevet at ikke kunne få signalet frem på fjernsynet fra PS3?

Har haft PS3 i 6 måneder og den kører ellers fint. Jeg bruger pt et almindelig 29 tommer panasonic fjernsyn, hvor tilslutningen sker via audio/video kabler igennem scart adapter. Har 2 av kanaler på fjernsynet og ialt 3 tilslutnings muligheder. Har prøvet alle 3, taget strømmen fra og tændt igen.

Lige når jeg tænder boxen igen, kan jeg se et udfald på skærmen i form af en hvid streg der kommet op tværs over skærmen og forsvinder med det samme igen.

Det skal siges at jeg har haft den med oppe hos en kammerat hvor vi har kørt max opløsning over hdmi på fladskæm og var inde og ændre opløsnings indstillinger.

Men det er sket en gang før herhjemme, så jeg tror umiddelbart ikke det er PS3 det er galt med, men mit fjernsyn der er

-EDIT-

Har netop prøvet at skifte rundt på stikkene så at både dvd og tilslutning fra computeren virker på alle AV kanaler. Så fjernsynet må jo være OK.

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2008 kl. 14:59

Har du stillet opløsningen tilbage til 576.?

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2008 kl. 15:14
Nej det gjorde jeg ikke inden jeg tog derfra. Men, har jo oplevet det før, hvor den bare stod herhjemme, gik jeg ud fra at den finder den optimale opløsning, når man tilslutter den via alm. scart.

Mon der er en måde at resette systemet på?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2008 kl. 16:04

Det må du spørge spillemaskine folket om, ellers tilslut den til det andet TV og stil opløsningen tilbage.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2008 kl. 16:19

yiiihaa. Fandt ud af det:-)

Det var pga den har kørte HDMI før. Så kan du resette ved at når PS3 er slukket holde "on" knappen nede i 5 sek. Den tænder og kommer så med et bip mere, også slippe knappen og indstillingerne blivet clearet og billedet kommer frem,

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu