|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JBay ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() Sendt: 13-December-2007 kl. 21:06 |
Nu har jeg enlig selv fået fat i min, men ville lige høre hvordan det virker med regioner hvis jeg smed min retur og købte såden en japansk her?.
Den har jo ekstra kontroller med endda en dual shock 3 (det er da med rumble?) og hdmi kabel til i alt: 2.460,96 danske kroner. Hvordan virker det så med danske DVD'er?
Så er det vidst afgjort. Ingen grund til mere diskussion på det emne så ![]() Redigeret af JBay - 13-December-2007 kl. 21:14 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12516 |
![]() |
En japansk PS3 kan IKKE køre danske dvd-film.
|
|
![]() |
|
JBay ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Okay, ja så var der noget jeg havde misforstået ![]() ![]() ![]() Det synes jeg oprigtigt jeg har læst her inde. Jeg smutter i skammekrogen og køber bare lidt spil istedet ![]() Ps. Tak for det hurtige svar ![]() |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Kan man få sendt en ps3 til danmark uden der kommer told på?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |