|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
LCDman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Har afleveret den til service i Elgiganten d. 23-01-08 men har stadig ikke hørt noget. Er der nogen regler for hvor længe de må beholdeden inden den evt. skal ombyttes eller være færdig med rep.??
PFT |
|
Nu med plasma
Pio427XD |
|
![]() |
|
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
Var vidst noget med den gl 60GB versionen afvente nordisk film et parti af denne til kun rep sager, så du lægger nok og venter på at nordick film for en containere med rep/nye psere3.. |
|
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
|
![]() |
|
rallew ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Ja, jeg havde også min 60 gb version sendt til reparation og den sidste besked var at de ventede på at en maskine ville blive repareret og at der ville gå 3-4 uger inden jeg ville få den! Til den dato ville der ha været gået 2 måneder siden jeg afleverede maskinen i Fona. MEN jeg kunne så også vælge at få mine 5000 kroner tilbage, hvilket jeg accepterede. For de penge kan man jo købe en ny 40 GB hvid man alligevel ikke har nogen PS2 spil. Hvis man også kan nøjes med 2 USB indgange og ikke har brug for SD-Memory card indgang syntes jeg det var en udmærket løsning. Så kan man for de overskydende penge købe sig nogle spil i stedet for.
|
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() |
Du fik i det mindste et valg.
![]() |
|
![]() |
|
LCDman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Så har jeg hørt fra Giganten og min PS3 skal ombyttes. Desværre har De ikke nogen hjemme før til april så jeg kan hæve købet.. Kan se at andre har købt 40gb modellen i stedet - hvor kan jeg se forskellene på de to modeller henne?? Er 40gb at foretrække hvis man kan klare sig med 20gb mindre hdd, støjer den f.eks. mindre, kan den fåes i andre farver etc.
lad høre |
|
Nu med plasma
Pio427XD |
|
![]() |
|
jcoop ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() |
du kan tjekke forskellene på wikipedia.org Giver sgu lige et direkte link Redigeret af jcoop - 26-Februar-2008 kl. 17:34 |
|
[URL=http://eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk/] [IMG]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk.png] [/URL]
|
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
Den primære forskel er, at 60 Gb-modellen kan spille PS2-spil - det kan 40 Gb-modellen ikke.
Så hvis du har PS2-spil du ønsker at kunne afspille, så er 40 Gb-modellen udelukket... |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |