Et spørgsmål angående parring af controllere.
Parrede mine to controllere via kabel da jeg fik min PS3 slim (250gb) for ca. en måned siden. Det første stykke tid virkede alt efter planen, (startede op med at opdatere til seneste software på ps3).
Men den inden for den seneste uge er det som om maskinen glemmer parring med controllerne nogle gange (uden at være 100% virker det som om det kom omkring de tidspunkt, hvor jeg hentede en ny version af ps3 software).
Når man trykker på ps knappen på controlleren starter maskinen op, men nogle gange bliver controlleren ved med at blinke i alle fire dioder på fronten uden at få kontakt... Så maskinen kan startes af controlleren, men nogle gange er der ikke kontakt efterfølgende (har prøvet med begge controllere med samme resultat??
Hvis man så resetter den ene controller og parrer den via kabel igen, virker det og her kommer det, der for alvor er mystisk: Når jeg så har parret den ene controller med kabel, virker den anden controller igen!! selvom den ikke er blevet parret igen??
Nogen der har oplevet noget lignende/har nogle råd?
Hvor lang tid er det normalt at de fire dioder blinker før den får kontakt? På min det som om der går temmelig længe, måske omkring 10 sekunder
Redigeret af thor-thor - 05-December-2009 kl. 17:45