recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 godt bilspil - Pro street, vs Juiced?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 godt bilspil - Pro street, vs Juiced?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
micker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 356
Direkte link til dette indlæg Emne: PS3 godt bilspil - Pro street, vs Juiced?
    Sendt: 02-December-2007 kl. 21:44
Hej. Jeg skal have bestilt et par spil til PS3 fra USA i aften, men jeg er i tvivl om hvilke 2 jeg skal vælge.

Jeg skal bruge et skydespil som bliver Call of duty 4. Men så skal jeg også have et bilspil, og nu bliver jeg i tvivl. Jeg har været glad for hvert eneste Need for Speed spil, og jeg overvejer derfor stærkt NFS Pro Street, men jeg har læst bruger-review hvor spillet skulle være rigtig skuffende, og en del var utilfredse med spillet. Er der nogen der kan be- eller afkræfte det?

Hvis Pro street er dårligt, ville jeg hører hvad folks meninger er om  Juiced 2, det skulle være et godt alternativ til Pro street. Er Juiced 2 et bedre bilspil?

Jeg vil nemlig gerne have et spil hvor man kan customize bilerne. Men jeg over vejer også Colin McRae Dirt.

Er der noget jeg skal være opmærksom på mht til spil fra USA? NTSC skulle afspilles fint på en dansk ps3 og et Pana PX70 eller hvordan?

Panasonic TH42PX70

Denon / B&W 800 bio

PS3
Til top
romkuglen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Januar-2007
Point: 73
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2007 kl. 22:01

Har du en PS3, så fut ind og download + prøve demoerne.

Har selv en PS3 (40 GB), men ingen af spillene endnu (NFS PS, sammen med Kane & Lynch, på vej fra www.gamehubs.com, Singapore), men demoen af NFS PS er lang federe en Juiced 2 (som også er kritiseret pænt meget pga. styringen af bilen, især i sving - det oplevede jeg også).

Du kan evt. også læse anmeldelser af begge spil på www.gamerankings.com. Siden kan anbefales da alle store amerikanske spilmagasiners anmeldelser samles her og du hermed får et godt overblik over hvor godt spillet egentligt er, bland mange anmeldere (så ikke en sur anmelder skal ødelægge oplevelsen)

Da spil intet har med NTFS eller PAL at gøre og ligger på BD diske, så uden regionskoder (PS3 spil er ikke regionskodet af hvad jeg ved af), så skulle du ikke have problemer med spil fra US&A.

Hvor køber du fra?

PS: Kan også anbefale MotorStorm. Et af det først PS3 bilspil, men stadig skide sjovt (især online) og kan pt. fået i EBgames brugt til 200 bobs (fisketorvet har indtil flere). Det er billigt for et spil der stadig koster i omegn af 450-500 i butikkerne som nyt, og mit så ud til aldrig at have været brugt.

Redigeret af romkuglen - 02-December-2007 kl. 22:13
Til top
micker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2007 kl. 22:06
nej jeg har ikke en ps3 endnu, jeg venter med at købe indtil jeg får spillene, men det tager lige et par dage før amerikaneren skal til danmark.

Så jeg har ikke mulighed for at prøve demoer, og derfor aner jeg ikke hvordan spillene er.

Jeg får en amerikaner til at købe fra hans by inden han flyver til Danmark, så jeg tror det bliver Best Buy han køber fra. Men alle spil koster vel efterhånden 60 $ derovre.

Tak for linket. Så det vil sige at der ikke er forskel på et US spil og et dansk?

Redigeret af micker - 02-December-2007 kl. 22:39
Panasonic TH42PX70

Denon / B&W 800 bio

PS3
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 871
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2007 kl. 23:02
jeg finder personligt pro street underholdende på pc, og kan kun forestille mig at det er endnu federe på ps3 (pioneer 508xd + skal ikke tænke på optimal grafik kontra ydelses indstillinger)

men juice virkede også okay ud fra demoen ..
Til top
Olfred Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-August-2007
Point: 114
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2007 kl. 09:24
Du kunne måske prøve begge demoer på pc?
Til top
frimann85 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Oktober-2007
Point: 168
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2007 kl. 13:34

Jeg kunne godt lide de gamle NFS... Men Prostreet demoen har bestemt gjort, at jeg ikke vil erhverve spillet.. Måske skulle jeg ikke have spillet GTHD demoen lige inden, men grafikken var simpelthen uimponerende imo.

Juiced er heller ikke super hvis du spørger mig. Lige en tand for meget arcade..

Til top
Olfred Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-August-2007
Point: 114
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2007 kl. 14:24
Det kan være man bare skulle vente på GT
Til top
frimann85 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Oktober-2007
Point: 168
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2007 kl. 14:40

Aha... :)

Men nogen foretrækker selvfølgelig det mere arcadeprægede bilspil fremfor realismen i GT ;D

Til top
micker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2007 kl. 14:58

Oprindeligt skrevet af Olfred Olfred skrev:

Du kunne måske prøve begge demoer på pc?

Hej, jeg har demoen af Pro Street på min PC men der kører ikke optimalt, grundet mit hardware. Derfor jeg går over til PS3.

Men jeg har ikke rigtigt nogle erfarringer med disse spil, så jeg vil gerne høre  folks meninger om disse 2 spil

Panasonic TH42PX70

Denon / B&W 800 bio

PS3
Til top
micker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2007 kl. 19:25
Oprindeligt skrevet af frimann85 frimann85 skrev:

Aha... :)

Men nogen foretrækker selvfølgelig det mere arcadeprægede bilspil fremfor realismen i GT ;D

Alle foretrækker GT, men når det ikke er udgivet kan man jo ikke bruge det til noget.
Panasonic TH42PX70

Denon / B&W 800 bio

PS3
Til top
Thyge Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-November-2006
Point: 162
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2007 kl. 20:26

Jeg har dem begge til PS2. Juiced synes jeg er alt for meget arcade, og bliver derfor hurtigt kedeligt. Det behøver ikke nødvendigvis være realistisk for at være sjovt, men så bør det have andre elementer. Burnout spillene er også arcade, men har andre elementer indbygget som gør dem til fede spil.

NFS ProStreet har jeg det noget anstrengt med. Jeg vil ikke sable det ned, hvilket jeg ellers har lyst til, men jeg har ikke brugt tid nok på det endnu til at det ville være rimeligt. Men ja, jeg blev også skuffet i forhold til de andre fede NFS-spil.

NFS Carbon har jeg brugt mange timer på, både på PS2 & PS3 og det holder 100% på begge konsoller. Det er lige en tand federe på PS3, også forbi detaljegraden er højere pga opløsningen hvilket er vigtigt ved natløb.

Dirt har jeg prøvet en times tid på PS3. Jeg synes det er okay, men ikke vildt fedt, men ved godt mange er vilde med det. Ridge Racer skal du holde snitterne langt væk fra. Jeg var mega-skuffet. På PS1 var det ellers en af kongerne.

Til top
Nissejak Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-September-2007
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2007 kl. 22:14
har spillet pro street hos en kammerart, jeg vil kun anbefale det syntes det er meget fedt :D

og særlig underholden hvis man spiller 2, skal i hvertfald selv have det når jeg skal ud og have min ps3 i morgen :D
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu