recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 godt bilspil - Pro street, vs Juiced?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 godt bilspil - Pro street, vs Juiced?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Olfred Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 114
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2007 kl. 08:10
Oprindeligt skrevet af Thyge Thyge skrev:

Jeg har dem begge til PS2. Juiced synes jeg er alt for meget arcade, og bliver derfor hurtigt kedeligt. Det behøver ikke nødvendigvis være realistisk for at være sjovt, men så bør det have andre elementer. Burnout spillene er også arcade, men har andre elementer indbygget som gør dem til fede spil.

NFS ProStreet har jeg det noget anstrengt med. Jeg vil ikke sable det ned, hvilket jeg ellers har lyst til, men jeg har ikke brugt tid nok på det endnu til at det ville være rimeligt. Men ja, jeg blev også skuffet i forhold til de andre fede NFS-spil.

NFS Carbon har jeg brugt mange timer på, både på PS2 & PS3 og det holder 100% på begge konsoller. Det er lige en tand federe på PS3, også forbi detaljegraden er højere pga opløsningen hvilket er vigtigt ved natløb.

Dirt har jeg prøvet en times tid på PS3. Jeg synes det er okay, men ikke vildt fedt, men ved godt mange er vilde med det. Ridge Racer skal du holde snitterne langt væk fra. Jeg var mega-skuffet. På PS1 var det ellers en af kongerne.

Vil det sige du anbefaleNFS Carbon frem for det nye NFS PS?

Til top
Thyge Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-November-2006
Point: 162
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2007 kl. 10:10
Jeg har ikke spillet prostreet nok til at vurdere det ordentligt. Carbon er mere rendyrket 'gassen i bund' og dét gør den rigtig godt. PS har flere muligheder med opsætning af bilen, hvilket jeg ikke vægter særligt højt, men det ved jeg at andre gør. Jeg har en knægt på 6 år som jeg ofte spiller sammen med, og han kan bruge oceaner af tid på vælge bil, farve m.v., hvor jeg bare vil slide dæk
Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 16-Januar-2007
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2007 kl. 12:42
Jeg har prøvet begge demoer på min PS3.. Juiced holder minus.. absolut
ingen steder. For saaatan det er ringe IMHO.

ProStreet derimod blev "opgraderet" til musthave på min liste efter at have
gamet det lidt - det virker absolut ret fedt!

Men ... jeg synes stadig ikke der er noget NFS spil der slår Underground 2..
det er godt nok det ultimative IMHO

Ellers vent på GT.. det bliver kongen :)
Til top
micker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juni-2007
Point: 356
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2007 kl. 18:21
Altså GT bliver jo det fedeste, det er faktisk den primære grund til at jeg vil have PS3.

Men jeg kan hører på folk at der er delte meninger om Pro Street. Jeg har været vild med alle andre NFS spil. Så det kan være jeg også skal have pro street når det engang bliver billigt.

Og generelt er der dårlige erfaringer med Juiced kan jeg forstå på folk?
Panasonic TH42PX70

Denon / B&W 800 bio

PS3
Til top
JesperBM Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Oktober-2007
Sted: Vanløse, DK
Point: 156
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2007 kl. 22:00

Jeg købte Pro Street som mit første spil, samme dag som jeg fik min ps3.

Jeg har vel spillet det en 8-10 timer nu, og jeg er overhovedet ikke skuffet, jo grafikken er ikke ligefrem hd men spillet er fedt!

prøvede også lige den Juised demo, og kan absolut kun bekræfte at det er alt for overstyret.....

Hmm.. men hvis jeg havde vidst at http://www.gamehubs.com solgte det som et bundle med Tiger Woods nye golf spil, til halv pris. havde jeg nok købt det der.

Til top
sslarsen Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 24-Marts-2006
Point: 374
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2007 kl. 10:28
Ikke fordi jeg vil overtage tråden.

Men jeg er ude efter et godt 2 player bil spil, har Prostreet, men syntes det er lidt bøvlet med 2 player når man selv skal til at sætte løb op først.

Hvad kan I anbefale når man lige vil have et hurtigt 2 player bilspil?
Søren
Til top
710B Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-April-2006
Point: 53
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2007 kl. 20:28

Oprindeligt skrevet af sslarsen sslarsen skrev:

Hvad kan I anbefale når man lige vil have et hurtigt 2 player bilspil?

Har ikke prøvet alle bilspil, men har selv MotorStorm, F1, ProStreet og RidgeRacer 7. Der er meget delte meninger om RR7, men du/i er kørende på split-screen i løbet af 1 minut. RR7 har efter min mening også en online-del, der er flere banelængder bedre end de andre. RR7 er ren arcade-race, som man enten elsker eller hader. Jeg elsker det, og kan kun anbefale det. RR7 er stadig mit foretrukne bilspil.

Til top
Thyge Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-November-2006
Point: 162
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2007 kl. 20:32
Køb nu bare nfs carbon. Det har hvad du vil have.
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Point: 1351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2007 kl. 00:45

Jeg har lige spillet demoen af det nye burnout spil. Det minder lidt om need 4 speed underground. Der er freeroam og man skal køre rundt og finde de ting man har brug for.

Edit

Jeg skal lige påpege at det har mere arcade-agtig styreegenskaber og løbene nok mere er de traditionelle burnout løb, hvor det også gælder om at køre de andre af banen. Jeg tror heller ikke man for mulighed for opgradere og ændre sin bil som i need for speed. 

Redigeret af -claus- - 15-December-2007 kl. 11:03
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2007 kl. 20:17

Jeg har købt ProStreet - og jeg er ikke så skuffet som mange andre har givet udtryk for at være...

Jeg HADER de lange politijagter der har været i Carbon og underground, men i ProStreet er det rent race, godt nok ikke længere freeroam, men det gør mig ikke meget...

Jeg synes det er fedt endeligt at få lidt race i de forskellige discipliner, tuning af bilen osv - og med ganske udemærket grafik, som dog til tider er så tung, at man oplever en smule laaaaaag ;)

Styringen har også ry for at være dårligt, fordi man ikke har kunne beslutte sig om det skulle være realistisk, eller arcade - men meget kan man altså gøre ved at tune bilerne rigtigt, altså skrue lidt på undervognen osv...

Alt i alt har jeg fået nogle fornøjelige timer til at gå med proStreet - dog kun i singleplayer careermode endnu, så jeg kan ikke udtale mig om Multiplayer, som dog også byder på split screen osv...

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu