|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Olfred ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
Vil det sige du anbefaleNFS Carbon frem for det nye NFS PS? |
|
![]() |
|
Thyge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Jeg har ikke spillet prostreet nok til at vurdere det ordentligt. Carbon er mere rendyrket 'gassen i bund' og dét gør den rigtig godt. PS har flere muligheder med opsætning af bilen, hvilket jeg ikke vægter særligt højt, men det ved jeg at andre gør. Jeg har en knægt på 6 år som jeg ofte spiller sammen med, og han kan bruge oceaner af tid på vælge bil, farve m.v., hvor jeg bare vil slide dæk
![]() |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Jeg har prøvet begge demoer på min PS3.. Juiced holder minus.. absolut
ingen steder. For saaatan det er ringe IMHO. ProStreet derimod blev "opgraderet" til musthave på min liste efter at have gamet det lidt - det virker absolut ret fedt! Men ... jeg synes stadig ikke der er noget NFS spil der slår Underground 2.. det er godt nok det ultimative IMHO Ellers vent på GT.. det bliver kongen :) |
|
![]() |
|
micker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
Altså GT bliver jo det fedeste, det er faktisk den primære grund til at jeg vil have PS3.
Men jeg kan hører på folk at der er delte meninger om Pro Street. Jeg har været vild med alle andre NFS spil. Så det kan være jeg også skal have pro street når det engang bliver billigt. Og generelt er der dårlige erfaringer med Juiced kan jeg forstå på folk? |
|
Panasonic TH42PX70
Denon / B&W 800 bio PS3 |
|
![]() |
|
JesperBM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2007 Sted: Vanløse, DK Status: Offline Point: 156 |
![]() |
Jeg købte Pro Street som mit første spil, samme dag som jeg fik min ps3. Jeg har vel spillet det en 8-10 timer nu, og jeg er overhovedet ikke skuffet, jo grafikken er ikke ligefrem hd men spillet er fedt!
prøvede også lige den Juised demo, og kan absolut kun bekræfte at det er alt for overstyret..... Hmm.. men hvis jeg havde vidst at http://www.gamehubs.com solgte det som et bundle med Tiger Woods nye golf spil, til halv pris. havde jeg nok købt det der. |
|
![]() |
|
sslarsen ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 24-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() |
Ikke fordi jeg vil overtage tråden.
Men jeg er ude efter et godt 2 player bil spil, har Prostreet, men syntes det er lidt bøvlet med 2 player når man selv skal til at sætte løb op først. Hvad kan I anbefale når man lige vil have et hurtigt 2 player bilspil? |
|
Søren
|
|
![]() |
|
710B ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-April-2006 Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Har ikke prøvet alle bilspil, men har selv MotorStorm, F1, ProStreet og RidgeRacer 7. Der er meget delte meninger om RR7, men du/i er kørende på split-screen i løbet af 1 minut. RR7 har efter min mening også en online-del, der er flere banelængder bedre end de andre. RR7 er ren arcade-race, som man enten elsker eller hader. Jeg elsker det, og kan kun anbefale det. RR7 er stadig mit foretrukne bilspil. |
|
![]() |
|
Thyge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Køb nu bare nfs carbon. Det har hvad du vil have.
|
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() |
Jeg har lige spillet demoen af det nye burnout spil. Det minder lidt om need 4 speed underground. Der er freeroam og man skal køre rundt og finde de ting man har brug for. Edit Jeg skal lige påpege at det har mere arcade-agtig styreegenskaber og løbene nok mere er de traditionelle burnout løb, hvor det også gælder om at køre de andre af banen. Jeg tror heller ikke man for mulighed for opgradere og ændre sin bil som i need for speed.
Redigeret af -claus- - 15-December-2007 kl. 11:03 |
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
Jeg har købt ProStreet - og jeg er ikke så skuffet som mange andre har givet udtryk for at være... Jeg HADER de lange politijagter der har været i Carbon og underground, men i ProStreet er det rent race, godt nok ikke længere freeroam, men det gør mig ikke meget... Jeg synes det er fedt endeligt at få lidt race i de forskellige discipliner, tuning af bilen osv - og med ganske udemærket grafik, som dog til tider er så tung, at man oplever en smule laaaaaag ;) Styringen har også ry for at være dårligt, fordi man ikke har kunne beslutte sig om det skulle være realistisk, eller arcade - men meget kan man altså gøre ved at tune bilerne rigtigt, altså skrue lidt på undervognen osv... Alt i alt har jeg fået nogle fornøjelige timer til at gå med proStreet - dog kun i singleplayer careermode endnu, så jeg kan ikke udtale mig om Multiplayer, som dog også byder på split screen osv... |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |