recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 - hak i spil?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 - hak i spil?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
SJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Juli-2005
Status: Offline
Point: 609
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2008 kl. 00:57
Blæseren i en korrekt fungerende 60GB PS3 skal altså kunne høres, når konsollen bliver presset nok. Niveau 3 i blæserhastighed, som er helt normalt efter lidt spilafvikling, kan sagtens høres under normale forhold. Desværre kunne det derfor tyde på, at din PS3 har en defekt, men selvfølgelig kan du også være så heldig, at du er halvdøv og derfor ikke lægger mærke til støjen fra blæseren. 

Sony har haft en hel del problemer med blæserne og/eller blæserstyringen i 60GB udgaven. Lidt dårligt at de aldrig har indrømmet dette. 
Til top
mchris Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 89
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2008 kl. 10:28
hmmm jeg synes ikke Drakes Fortune er lavet specielt godt grafisk set, jeg har også et px70, billedet er sådan set fint nok, men jeg tror det er selve spillet der ikke er lavet helt så godt. Jeg synes der er flere gange hvor det hakker  en lille smule samtidig med at hvis går til udkanten af gameboardet så virker det som der er decideret programmeringsfejl.
Pioneer vsx 1016
Philips PF9731D
SonyPS3
Panasonic TH-37PX70
4 stk. podspeakers
Gale 10" sub
2 stk. Dali Concept 8
Dali Motif
KISS VR-558
Nintendo WII
Til top

Besvar Besvar Side  <12