|
|
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |
Bechman ![]() Redaktionen ![]() ![]() Recordere.dk Teamet Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
Jeg har allerede update 2.36 og mine savegames liggende på en ekstern hdd , så den burde være i orden.
Jeg håber ikke min 40GB driller som du nævner, men ellers bør den vel forhåbentlig selv kunne finde updaten i PS3/UPdate mappen.... Det bliver jo helt forrykt så meget der kan fyldes på maskinen :-). ![]() |
|
![]() |
|
Tupolev ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Skal man evt. lavformatere sin harddisk hvis man vil sætte en tidligere pc harddisk til den om internt drev?
|
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Det tror jeg ikke du skal. Low formatering er vidst ikke noget man bruger mere. Men Harddisken skal være en 2,5" SATA. og højest 9,5 mm i højden ellers passer den ikke ind i PS3 slæden. Hvis den er 2,5" SATA ( og selve harddiskene slevfølgelig ikke er defekt )er jeg 99,9 % sikker på den virker. Hvis du har en gammel PC hard disk der passer i PS3 du ikke bruger til andet alligevel, kan du jo prøve at sætte den i og se hvad den siger. Hvis den ikke hvirker kan du jo bare sætte original disken tilbage igen. Men tag en backup af dine data, eller evt. kopier savegames til USB nøgle inden du går igang. for hvis du tager harddisken ud, vil PS 3 tro det er en ny disk når du sætter den gamle tilbage igen, og bede om formatering. God fornøjelse
|
|
![]() |
|
Tupolev ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Tak for dit svar. Jeg forsøgte alligevel, men det virker heller ikke. Jeg har som sagt forsøgt med flere diske med det samen resultat "Kan ikke starte Den korrekte harddisk blev ikke fundet" Jeg er lidt lost med dette problem. Jeg har forsøgt mange forskellige guides men med samme resultat. |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Hmm det er da mystisk. Jeg kan se at du tidligere i tråden har prøvet med nogle 3,5 " diske via et kabel er det stadig dem du prøver eller er det en 2,5 " disk ?
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har også fundet en 2.5" disk og det virker heller ikke. Det er meget underligt at der ikke er andre der har årøvet det. |
|
![]() |
|
![]() |
Tjae hvis harddisken er en SATA 2,5 " siddet rigtigt i slæden og benene passer i stikket, så burde det efter min bedste overbevisning virke. Er ked af jeg ikke kan være til mere hjælp. Hvis du har et program til at low formatere disken og du er ligeglad med om den evt. går helt i stykker så kan du da prøve, men jeg tvivler på at det er det der er problemet. |
|
![]() |
|
Bechman ![]() Redaktionen ![]() ![]() Recordere.dk Teamet Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
Så fik jeg ny harddisk i min PS3. Jeg valgte WD Scorpio 320 GB som Klondike
foreslog. Det gik ufattelig nemt og tog vel maks 5 min. Min maskine siger nu, at der er 269GB ud af i alt 298GB (ved ikke hvad der fylder så meget og hvor de 320GB mon er blevet af). Anyway, så er der nu masser af plads og jeg elsker min PS3 endnu højere ![]() Er dog ked af at høre om Tupolevs problemer, da det som sagt virkede upåklageligt her.. |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
de 22 gb. er pga. producenternes regnemetode, så du har reelt set kun 298 gb at gøre godt med
![]() |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Du kan se i min harddisk fejl hjælp tråd at jeg havde oplevet samme fejlbesked med den originale HDD. Nu har jeg prøvet at slutte den til en PC også og den er helt død for der sker ikke noget. Jeg fik dog sat en ny i uden problemer (hvis man ser bort fra at alle save games er væk og jeg nu er i gang med at kæmpe mig igennem GTA og MGS4 igen!). Meget mystisk at den ikke vil genkende dine disk. Du er sikker på at den virker eller og at du har slettet alle partitioner på den? |
|
BORING! |
|
![]() |
|
![]() |
Alt er slettet. Jeg har forsøgt at formatere den (dem for jeg har forsøgt med 3 forskellige diske) i NTSC og FAT32 og lav formatere den. Der er ind til videre ikke noget der virker. Det et mærkeligt at der ikke er nogen andre der har prøvet dette. Er der nogen der kender til en metod til at tvinge ps3'en til at formtere harddisken når nu den ikke vil komme frem med siden der giver mulighed for en formatering.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hmm måske er den PS3 defekt. det er bare mystisk hvis det virker med original disken. Jeg lavede lige en google, og det ser ud som om du ikke er den første med den fejl. http://www.ps3chat.com/playstation-3-hardware/295-hard-disk- error-any-resolution.html Du kan Evt. prøve at reset PS3 når du tænder den så hold on kanppen på konsolen inde i ca 4-5 sekunder til du hører 2 bip lyde, så resetter den alt til fabriks indstillingerne, ved ikke om det virker ( tror jeg faktisk ikke ) men det kan da ikke skade at prøve. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |