recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 harddisk skift - Hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 harddisk skift - Hjælp

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2008 kl. 10:10

ved ikke om det virker ( tror jeg faktisk ikke ) men det kan da ikke skade at prøve.

Næ det skader ik at prøve men jeg vil heller ik sætte mine penge på det. Jeg har prøvet det nogle gange her efter min HDD døde, og det eneste den gør er at den detektere din output til billede og spørger om du vil bruge denne.

Hvem kan man egentlig ringe for support i DK? Andre lande har jo Sony at ringe til. Jeg ved at PS3 distribureres af Nordisk Film, men tvivler på at de yder noget der ligner support...

BORING!
Til top
jrued Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Juni-2008
Sted: Kbh K, Denmark
Point: 308
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2008 kl. 15:33
det er nordisk film du skal ringe til på tlf: 70 12 70 13 det er deres playstation hotline
Til top
teamet Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-April-2007
Sted: Denmark
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2008 kl. 23:16
Tror ikke jeg har skrevet på dette forum før.. Men troede jeg havde dræbt min ps3 og nu står den og formattere i stedet. Hentede update og lagde den i X:/PS3/UPDATE - og det fungerede perfekt!

Ville bare lige sige tak for hjælpen. Den er værdsat
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu