recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 hos Amazon
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 hos Amazon

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2009 kl. 17:18
Oprindeligt skrevet af Jay Eye Jay Eye skrev:

Har nu fået et svar fra Playstation Danmark a.k.a. Nordisk Film Hotline:

Vi har kun garanti indenfor skandinavien, så konsollen skal tilbage til England hvis den skal gå på garanti.

Man kan godt få den repareret i DK, men det bliver så en betalbar service, som du må høre i en foretning hvad vil koste.

Det var da ultra ghey .. konsollen bliver sku sikkert alligevel sendt afsted til udlandet når uheldet er ude .. håber ikke at min den går i stykker så

Til top
kena Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Amager
Point: 416
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2009 kl. 20:41
Jeg har hele tiden vidst at min PS3 skulle til England i tilfælde af fejl. Før mit køb læste jeg om flere hvor det var gået fuldstændigt problemløst.

Søndag fejlmeldte jeg den via kontaktformularen på hjemmesiden, men jeg har ikke fået noget svar endnu. Skuffende, men der er sikkert meget travlt nu her efter jul med alle dem, der skal have byttet eller returneret varer.
Til top
Lightyear Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2005
Point: 527
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2009 kl. 07:47

Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Det var da ultra ghey .. konsollen bliver sku sikkert alligevel sendt afsted til udlandet når uheldet er ude .. håber ikke at min den går i stykker så

Var det ikke noget med at du havde fået din "gratis"? Så er det vist heller ikke en god idé at sende den til rep..!

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2009 kl. 09:27

haha det er der vidst ingen grund til at bringe op nu, sidste gang gav det vidst en sjov diskution om morale osv. som så også blev lukket og fjernet.
det var sådan set heller ikke min der var "gratis" så den skulle der ikke være noget i vejen med at sende en tur af england.

Til top
kena Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2009 kl. 15:56
Så fik jeg svar fra Amazon angående min defekte PS3. Jeg skrev til dem søndag og fik mit svar onsdag middag. De ville først have mig til at kontakte Sony for at sikker på at produktet virkelig er defekt.

Jeg ringede til Sony support i England, da jeg vidste Sony i DK kun vil ombytte produkter købt i Norden. Efter at have brugt noget tid med deres support i røret, blev jeg bedt om at kontakte Sony International support i Danmark. En dyr service til 5 kr. i minuttet. Efter 10 minutters venten (50 kr) kom jeg igennem og fortalte hurtigt om problemet. Supportmedarbejderen meldte med det samme ud, at min PS3 skal tilbage til forhandleren.

I dag ringede jeg tilbage til Amazon og gav dem beskeden. Jeg blev spurgt om et referencenummer, men det havde jeg ikke fået af Sony support. Efter et par minutters venten fik jeg besked på at sende maskinen retur. Da De ikke længere sælger PS3 40 GB får jeg det fulde beløb retur. Per mail fik jeg fragtseddel samt dokumentation, der skal vedlægges i kassen. Fragtomkostningerne vil jeg også få dækket, hvis jeg lægger kvittering i kassen sammen med PS3'en. Når det er kommet retur, vil De indsætte beløbet på samme konto som jeg oprindeligt betalte min med PS3 fra.

Det er da besværligt i forhold til bare at indlevere en maskine hos f.eks Fona, men besparelsen taget i betragtning er det stadig ok. Når pengene er kommet ind på min konto igen, regner jeg med at bestille hos Amazon igen. Jeg håber der meget snart kommer lidt mere spændende bundles, som for bare et par uger siden, men jeg kan stadig få en ny PS3 80 GB med den nye Dual Shock 3 controler for de penge, jeg får retur.

Slutteligt vil jeg lige nævne, at jeg også kunne have sendt mails til Sony og Amazon og dermed sparet telefonudgifter. Jeg har bare en 8-årig dreng, der er stærkt utilfreds med situationen, så det skulle bare gå stærkt.

Når det hele forhåbenligt er faldet på plads, skal jeg nok melde tilbage.

Update 16. januar. Min samlede reklamations oplevelse er beskrevet på side 3.

Redigeret af kena - 16-Januar-2009 kl. 14:41
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2009 kl. 16:22

ja det lød da lidt besværligt men det er da lækkert nok at din 40gb lige blev opgraderet til en 80gb =) og ja, er du heldig og støde ind i et godt tilbud er det jo endnu bedre.

Synes og kan huske noget om en som havde købt sin ps3'er inkl. 3 spil til et latterligt beløb, kan spillene ikke bruges kan man jo altid sælge dem.

men du må da lige skrive hvordan det er gået med pengene osv.

Til top
Mouse Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Marts-2007
Point: 110
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2009 kl. 15:05

Oprindeligt skrevet af Burke Burke skrev:

Hej

Jeg har nu besluttet mig for en PS3 og regner med at
bestille den hos amazon.co.uk

Jeg kan få nedenstående konfiguration for lige under
2500 incl dansk moms og fragt.

Kender i herinde til et bedre sted at handle??

-Sony PLAYSTATION 3 80 GB Console with Little Big Planet
-Need For Speed: Undercover (PS3)
-Motorstorm: Pacific Rift (PS3)

Tak

Hej Burke, Kan ikke finde den konfiguration. Kunne du ikke smide et link ind?

Til top
kena Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2009 kl. 15:12
Oprindeligt skrevet af Mouse Mouse skrev:

Hej Burke, Kan ikke finde den konfiguration. Kunne du ikke smide et link ind?

Konfigurationrene skifter ugentligt. Pt er det bedste tilbud PS3 80 GB med et hdmi kabel gratis plus et spil til 10 pund. Blandt spillene man kan vælge imellem er 2 Singstar varianter med mikrofoner.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2009 kl. 15:34

En dyr service til 5 kr. i minuttet. Efter 10 minutters venten (50 kr) kom jeg igennem og fortalte hurtigt om problemet.

Har du hoert om SKYPE? www.skype.com

BORING!
Til top
kena Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2009 kl. 15:42
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

En dyr service til 5 kr. i minuttet. Efter 10 minutters venten (50 kr) kom jeg igennem og fortalte hurtigt om problemet.

Kan Skype gøre det gratis at ringe til service nummer/ 90-nummer?  Jeg bruger normalt en billig ip-telefon forbindelse, men her bliver jeg opkrævet det fulde beløb for servicenumre alligevel.
Til top
Autechre Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2008
Sted: Varde
Point: 608
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2009 kl. 15:51
Oprindeligt skrevet af kena kena skrev:

Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Kan Skype gøre det gratis at ringe til service nummer/ 90-nummer?  Jeg bruger normalt en billig ip-telefon forbindelse, men her bliver jeg opkrævet det fulde beløb for servicenumre alligevel.

Ifølge Skypes betingelser: Nej...

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2009 kl. 15:53

Servicenummer burde betyde at det var gratis el. billigt. Det ligger ligesom i ordet "service"

Jeg ved ikke hvordan Skype haandterer disse. Maaske kan man slet ikke ringe til dem. Anyway, hvis man kan, saa vil du kun betale lidt. Til UK er det vel under en krone 

BORING!
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu