|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
Det var da ultra ghey .. konsollen bliver sku sikkert alligevel sendt afsted til udlandet når uheldet er ude .. håber ikke at min den går i stykker så |
||
![]() |
||
kena ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
![]() |
|
Jeg har hele tiden vidst at min PS3 skulle til England i tilfælde af fejl. Før mit køb læste jeg om flere hvor det var gået fuldstændigt problemløst.
Søndag fejlmeldte jeg den via kontaktformularen på hjemmesiden, men jeg har ikke fået noget svar endnu. Skuffende, men der er sikkert meget travlt nu her efter jul med alle dem, der skal have byttet eller returneret varer. |
||
![]() |
||
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() |
|
Var det ikke noget med at du havde fået din "gratis"? Så er det vist heller ikke en god idé at sende den til rep..! |
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
haha det er der vidst ingen grund til at bringe op nu, sidste gang gav det vidst en sjov diskution om morale osv. som så også blev lukket og fjernet. |
||
![]() |
||
kena ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
![]() |
|
Så fik jeg svar fra Amazon angående min defekte PS3. Jeg skrev til dem søndag og fik mit svar onsdag middag. De ville først have mig til at kontakte Sony for at sikker på at produktet virkelig er defekt.
Jeg ringede til Sony support i England, da jeg vidste Sony i DK kun vil ombytte produkter købt i Norden. Efter at have brugt noget tid med deres support i røret, blev jeg bedt om at kontakte Sony International support i Danmark. En dyr service til 5 kr. i minuttet. Efter 10 minutters venten (50 kr) kom jeg igennem og fortalte hurtigt om problemet. Supportmedarbejderen meldte med det samme ud, at min PS3 skal tilbage til forhandleren. I dag ringede jeg tilbage til Amazon og gav dem beskeden. Jeg blev spurgt om et referencenummer, men det havde jeg ikke fået af Sony support. Efter et par minutters venten fik jeg besked på at sende maskinen retur. Da De ikke længere sælger PS3 40 GB får jeg det fulde beløb retur. Per mail fik jeg fragtseddel samt dokumentation, der skal vedlægges i kassen. Fragtomkostningerne vil jeg også få dækket, hvis jeg lægger kvittering i kassen sammen med PS3'en. Når det er kommet retur, vil De indsætte beløbet på samme konto som jeg oprindeligt betalte min med PS3 fra. Det er da besværligt i forhold til bare at indlevere en maskine hos f.eks Fona, men besparelsen taget i betragtning er det stadig ok. Når pengene er kommet ind på min konto igen, regner jeg med at bestille hos Amazon igen. Jeg håber der meget snart kommer lidt mere spændende bundles, som for bare et par uger siden, men jeg kan stadig få en ny PS3 80 GB med den nye Dual Shock 3 controler for de penge, jeg får retur. Slutteligt vil jeg lige nævne, at jeg også kunne have sendt mails til Sony og Amazon og dermed sparet telefonudgifter. Jeg har bare en 8-årig dreng, der er stærkt utilfreds med situationen, så det skulle bare gå stærkt. Når det hele forhåbenligt er faldet på plads, skal jeg nok melde tilbage. Update 16. januar. Min samlede reklamations oplevelse er beskrevet på side 3. Redigeret af kena - 16-Januar-2009 kl. 14:41 |
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
ja det lød da lidt besværligt men det er da lækkert nok at din 40gb lige blev opgraderet til en 80gb =) og ja, er du heldig og støde ind i et godt tilbud er det jo endnu bedre. Synes og kan huske noget om en som havde købt sin ps3'er inkl. 3 spil til et latterligt beløb, kan spillene ikke bruges kan man jo altid sælge dem. men du må da lige skrive hvordan det er gået med pengene osv. |
||
![]() |
||
Mouse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
![]() |
|
Hej Burke, Kan ikke finde den konfiguration. Kunne du ikke smide et link ind? |
||
![]() |
||
kena ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
![]() |
|
Konfigurationrene skifter ugentligt. Pt er det bedste tilbud PS3 80 GB med et hdmi kabel gratis plus et spil til 10 pund. Blandt spillene man kan vælge imellem er 2 Singstar varianter med mikrofoner. |
||
![]() |
||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
|
En dyr service til 5 kr. i minuttet. Efter 10 minutters venten (50 kr) kom jeg igennem og fortalte hurtigt om problemet. Har du hoert om SKYPE? www.skype.com |
||
BORING! |
||
![]() |
||
kena ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
![]() |
|
Kan Skype gøre det gratis at ringe til service nummer/ 90-nummer? Jeg bruger normalt en billig ip-telefon forbindelse, men her bliver jeg opkrævet det fulde beløb for servicenumre alligevel. |
||
![]() |
||
Autechre ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2008 Sted: Varde Status: Offline Point: 608 |
![]() |
|
Ifølge Skypes betingelser: Nej... |
||
![]() |
||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
|
Servicenummer burde betyde at det var gratis el. billigt. Det ligger ligesom i ordet "service" Jeg ved ikke hvordan Skype haandterer disse. Maaske kan man slet ikke ringe til dem. Anyway, hvis man kan, saa vil du kun betale lidt. Til UK er det vel under en krone |
||
BORING! |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |