|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||
RigoRigo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() Sendt: 14-Marts-2008 kl. 15:14 |
|||
PS3 hvor er den billiges PT. ???
Tror jeg springer på blu ray vogen too! |
||||
BenQ W10000 1080p Projector & DTS/THX. 140" skærm. Xbox 360 = games & fun og PS3 til Bluray
streetwear |
||||
![]() |
||||
mathiaskelly ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-December-2007 Status: Offline Point: 20 |
![]() |
|||
Jeg tror at coolshop.dk har den bedste pris lige i øjblikket.
Med mindre du køber et bundle... Merlin, Fona og blockbuster har vist nogle okay nogen. |
||||
![]() |
||||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
|||
Blockbuster kører med en rimelig ok bundle fra igår.
Du får: - To spil (vælg mellem Ratchet & Clank, Uncharted og Singstar) - To lejekuponer på Blu-ray film - Blu-ray remoten. Til 3.799 Det er en okay pris. Ikke super billig, men stadig okay. |
||||
![]() |
||||
Tulipan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-August-2007 Status: Offline Point: 181 |
![]() |
|||
Harald Nyborg har en PS3 incl. et formel 1 spil til 2995 kr. i deres nye folder.
|
||||
![]() |
||||
felix29 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
![]() |
|||
Jeg vil sige at blu-ray remoten er et must hvis maskinen overvejende skal bruges til af afspille film.
|
||||
Samsung PS50C685
Pioneer VSX-421-K PS3 (harmony adapter) WD TV Live Scandyna MICROPOD+SUB (MP SE som center) Logitech Harmony 555 (til at styre det hele) Pris billigt setup. |
||||
![]() |
||||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7199 |
![]() |
|||
På bagsiden ! |
||||
![]() |
||||
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|||
Det er nu godt nok et bundle, de har haft ret længe, men det er stadig et godt bundle ![]() |
||||
Anders
|
||||
![]() |
||||
stokholm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
![]() |
|||
Er der nogen der kender kundeplejen hos Blockbuster? Fona køre næsten den sammen bundle...nogen anbefalinger? |
||||
LG RZ-42PY10X
Denon AVR-1706 PS3 40Gb D80 |
||||
![]() |
||||
RigoRigo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() |
|||
Harald Nyborg er da hvis det bedste tilbud kan jeg se, de der bundle er jo lidt til grin, kan ikke se det er billiger Er det ikke kun spilne der til forskel når de kalder det et bundel ? det er ikke noget med andet ekstra vel ? |
||||
BenQ W10000 1080p Projector & DTS/THX. 140" skærm. Xbox 360 = games & fun og PS3 til Bluray
streetwear |
||||
![]() |
||||
Tulipan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-August-2007 Status: Offline Point: 181 |
![]() |
|||
Ifølge tråden http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=37207& PN=1&TPN=3
er det ikke så nemt at få fat i en PS3 i Harald Nyborg ![]() |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
æV! men jeg skal lige i Odense Afd. om 1 time så håber jeg der er en
|
||||
streetwear |
||||
![]() |
||||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
|||
Damn, min fejl. Så det bare i deres tilbudsavis som trådte i kraft igår nemlig.
Jeg vil påstå at kundeplajen hos Blockbuster er klasser over Fona. Synes Fona har det med at pisse sine kunder op og ned af ryggen i reklamations sager.
Som jeg skrev længere oppe i tråden så følger der også Blu-ray remoten med i bundlen hos Blockbuster. Men kan godt se at blockbusters tilbud er ret ubrugelig hvis man ikke har tænkt sig at bruge sin PS3 til andet end spil. Redigeret af Nagash - 15-Marts-2008 kl. 18:09 |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |