|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Peoke ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() Sendt: 07-Marts-2009 kl. 15:23 |
Har placeret alle mine spilekonsoller i et skab. Det går fint med min xbox360 og Wii, men min PS3 har tilsyneladende brug for mere ventilation.
Jeg har skåret i stort hul i bagbeklædningen på skabet, ud for den hylde PS3'en står på, så det bageste af PS3'en stikker ud af skabet, men den skal åbenbart også have en masse luft fra højre side. Nogen der har en ide til hvad jeg skal gøre? Har tænkt på at montere nogle blæsere i bagbeklædningen på skabet, men ved ikke helt om det vil ha nogen effekt? |
|
But did you die?
|
|
![]() |
|
HamDenFede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Status: Offline Point: 350 |
![]() |
Hmm...har du problemer med at den rebooter eller at den bliver meget varm? Jeg har selv min PS3 til at stå i et lille skab/tv-bord, med ca. 12-15 cm luft på hver side og over. Dog har jeg slet ingen bagbeklædning på og skabet står vel 6-8 cm fra væggen pga. kabler etc. Efter 6 timer kan jeg slet ikke mærke den er varm overhovedet. Den er sågar ingengang 'lun' på nogen måde. Min er en 40gb fra medio 2008. |
|
Mvh. HamDenFede
|
|
![]() |
|
Peoke ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() |
Tør ikke lade den stå derinde. Den bliver ekstremt varm og blæseren kører på fuld knald. Det kan godt være min ps3 har et problem. Den er den første model fra 2007 |
|
But did you die?
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Du kan evt. købe en blæser, som du kan montere på din PS3, via USB. Det sikrer dig, at maskinen får den fornødne køling, fordelt over det hele, og det burde være nok.
http://www.coolshop.dk/catalog/product/53846-ps3-cooling-fan -(logic3)--for-ps3 Der findes andre varianter. Søg evt på google |
|
![]() |
|
HamDenFede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Status: Offline Point: 350 |
![]() |
Det er nok desværre det karakteristiske ved nogle af de første 60gb modeller, at de larmer/blæser en del. Med mindre du har brug for at afspille ps2-spil, så sælg den i den blå avis. 60gb konsoller går til en fin pris, nok til at du kan købe en brugt 40gb eller ny 80gb, begge væsentlig mere støjsvage og bruger en del mindre strøm. Bare et forslag |
|
Mvh. HamDenFede
|
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
tror du får varmeproblemer med selv en af "den nye type" - de kræver en del luft desværre. der skal nok ekstra køling til, som foreslået længere oppe
Nikolaj
|
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
De gamle 60 gb versioner skulle angiveligt bruge ca. 70 Watt mere end 40gb versionen. At skaffe sådan en vil helt sikkert hjælpe en del (mindre kølebehov)
At lave ventilationssystem kan laves for en 10-20 kroner + 100 kroner til strømforsyning - kig i Asklepios's bio for mere info. At udskifte luften vil, hvis den bliver skiftet hyppigt nok, betyde en ps3 med samme temp. som hvis den stod frit. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |