|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
jesperbv ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Det er meget nemt - jeg har en PS3 fra Singapore og jeg køber kun amerikanske BD (primært fra www.axelmusic.com) - de er billigere, og de er ofte i bedre kvalitet end de europæiske (bedre billedtransfer, og bedre lyd - europæiske BD ses indimellem med DD5.1 lyd, hvor US versionen har 5.1 PCM uncompr.). Hvis du ikke kan undvære undertekster, så aktiver de engelske - du glemmer helt at de er engelske efter 5 minutter.
|
|
Gear:
Samsung LE46F86 Onkyo TX-SR605 PS3 (White) Samsung DVD-1080P7 Samsung DVD-SH853 JBL+Kramer speakers |
|
![]() |
|
rasmus_bang ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Hej igen, og tak for de mange, mange svar. Redigeret af rasmus_bang - 24-Juni-2008 kl. 10:35 |
|
![]() |
|
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
Køber man en DK PS3 kan man afspille både PAL og NTSC DVDer. Kan det være rigtigt, at en japansk (eller US) model ikke kan det? Der kan ikke være en teknisk forklaring på dette. |
|
Kuro
|
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
min japanske ps3 nægter at læse PAL dvd'er ligeså snart jeg prøver at sætte den til det, den prøver ikke engang at vise noget billede før den siger "ALDRIG!" (eller noget i den dur ^^)
mht til de 20000 yen for en ps3, så lød det også alt for godt til at være sandt ![]() en anden ting du kan gøre er at købe en brugt ps3 hos en spil forhandler.. det gjorde jeg, fik 60gb versionen for 47300 yen hvor den som ny ville koste ca. 55-60000 (det var sidste sommer), og den kører stadig som den skal ^^ |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
En PS3 købt i en anden region, f.eks Japan, kan bruges til Japanske DVDer og BDer og INTET andet udover spil. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12370 |
![]() |
Det passer jo ikke. Du bliver ved med at glemme at de fleste Blu-ray-film er regionsfri, og at Japan i øvrigt deler Blu-ray-region med blandt andet USA! |
|
![]() |
|
rasmus_bang ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Æv, nu troede jeg ellers lige at jeg havde knækket koden for hvordan jeg skulle greje den.
Jeg overvejer at skrive et vredt brev til Sony og Blu-ray alliancen og dem der bestemmer TV-signaler og sige at nu må de altså lige tage sig sammen og gøre tingene lidt nemmere på tværs af grænserne (på den anden side er det jo nok prisen man betaler for at prøve på at få fat på en PS3 der er næsten 1000,- billigere end derhjemme ![]() ... i det mindste er det ikke helt så grelt som med Nintendos Wii. Ud fra hvad jeg kunne læse mig til i går er den udgave man køber her 1) kun på Japansk 2) låst til kun at kunne klare spil herfra regionen og 3) der er hele PAL/NCTS-problematikken også! Jeg tror jeg vil holde mig til at kigge på gadgets der ikke skal sættes til et TV mens jeg er herovre ![]() /Rasmus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Ja hvad med en IPHONE? Der må da være en kæmpe besparelse
![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Ja, hvis den der kan fås i en GSM udgave. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
offtopic:
Nu skriver i jo alt muligt om japan. Jeg har altid godt kunnet tænke mig at tage derover, men jeg ved simpelhen ikke hvordan det er billigst eller bedst at komme derover. Jeg kunne godt tænke mig at se Akihabara og en masse andre mere traditionelle japanske ting. Hvordan kommer jeg derover, og kan i anbefale et hotel eller andet? Skriv gerne en PM for at undgå alt for meget offtopic ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Har du tænkt over, at kontakte en rejsearrangør som sælger rejser til fjernøsten, det vil da være logisk. |
|
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12370 |
![]() |
Tag et kig på geekculture.dk. Der har flere af skribenterne og forummedlemmerne taget turen derover, med flere forumtråde og sågar nogle artikler (med billeder) med beretninger fra deres ture som resultat. Der burde være noget at komme efter, især hvis turen skal have en 'nørdet' vinkel. Redigeret af Naiera - 25-Juni-2008 kl. 22:19 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |