recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 i Japan - Fordele og ulemper??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 i Japan - Fordele og ulemper??

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Diamanten Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 122
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2008 kl. 22:42
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

offtopic:

Nu skriver i jo alt muligt om japan. Jeg har altid godt kunnet tænke mig
at tage derover, men jeg ved simpelhen ikke hvordan det er billigst eller
bedst at komme derover.

Jeg kunne godt tænke mig at se Akihabara og en masse andre mere
traditionelle japanske ting.

Hvordan kommer jeg derover, og kan i anbefale et hotel eller andet?

Skriv gerne en PM for at undgå alt for meget offtopic

Køb Lonely Planet guide bogen for japan... der finder du alle de
nødvendige oplysninger om seværdigheder, transport, hoteller i 3
forskellige niveauer osv. Kik evt også i Lonely planets forum på nettet for
gode råd. Flybilleter finder du billigst på nettet. Jeg rejser altid selv på den
måde med rygsækken..... Go' tur og skriv hjem   
Til top
rasmus_bang Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Juni-2008
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2008 kl. 00:43
Jeg havde også selv overvejet at få min en iPhone herude, da det er samme version de sælger worldwide (host! Det kunne I lære noget af Sony!) men efter den nye version er kommet på banen kan du ikke bare vade ind i en Apple Store, købe den og gå hjem og låse den op - du er nødt til at underskrive en kontrakt inden du går ud (som med de fleste andre telefoner), og eftersom man binder sig i 1-2 år for en telefon virkede det ikke helt som en holdbar idé.

... nu vi alligevel er ved at snakke om Japan og den slags, så er folk da velkomne til at kigge lidt på mine feriebilleder - i tilfælde at at det kunne give lidt inspiration

/Rasmus
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12370
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2008 kl. 08:55
Oprindeligt skrevet af rasmus_bang rasmus_bang skrev:

(host! Det kunne I lære noget af Sony!)

Stationære konsoller er jo altså noget andet end en håndholdt tingest som en iPhone. Hvis du vil sammenligne med noget, så tag fat i PSP'en, der faktisk er regionsfri hvad angår spillene til konsollen, og der er heller ikke noget PAL/NTSC halløj...
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 871
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2008 kl. 10:13
det med mobiltelefon i japan er forvirrende! jeg kunne ikke få en med taletids kort fordi jeg vidst ikke var bosiddende i japan.. og der tænker jeg bare at man i danmark kan få stort set det samme ved at lange en hund over disken, og ikke andet >.< heldigvis gad min host-family godt ligge ID til så jeg kunne få den.. nu ved jeg så ikke hvordan det ser ud med at kunne købe mobiler uden abo, skulle bruge en som jeg kunne bruge billigt i landet

Anima-> hvis du er hurtig er 1 juli vidst sidste frist for at finnair sælger tur/retur billetter til osaka, japan for 3800 kr!! de kan ikke afbestilles eller ændres senere pga det er en kampagne, og det er inden for en bestemt tidsramme at man kan rejse.. jeg kunne vidst finde tilbuddet fx på en rejse der hed 1 juli til 1 september.. udover det så er det bedste vel at bruge en booking søgemaskine til at finde den bedste pris inden for din rejseperiode, og derefter booke hos diverse hoteller. du kan selvfølgelig også købe en pre-planlagt rejse men DE ER DYRE O_O!

jeg kan anbefale backpackers hostel  K's house, de har 4 hostels (tokyo, kyoto, fuji) som er helt fantastiske, og prisen er dejlig lav

rasmus-> kan se du har været i onsen, havde de et elektrisk bad, og fik du prøvet det?? xD xD

EDIT: har taget stort set det samme billede, minder mig om hvor meget jeg har lyst til at tage derover igen

Redigeret af nekolas - 26-Juni-2008 kl. 10:23
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu