|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Diamanten ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
Køb Lonely Planet guide bogen for japan... der finder du alle de nødvendige oplysninger om seværdigheder, transport, hoteller i 3 forskellige niveauer osv. Kik evt også i Lonely planets forum på nettet for gode råd. Flybilleter finder du billigst på nettet. Jeg rejser altid selv på den måde med rygsækken..... Go' tur og skriv hjem ![]() |
|
![]() |
|
rasmus_bang ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Jeg havde også selv overvejet at få min en iPhone herude, da det er samme version de sælger worldwide (host! Det kunne I lære noget af Sony!) men efter den nye version er kommet på banen kan du ikke bare vade ind i en Apple Store, købe den og gå hjem og låse den op - du er nødt til at underskrive en kontrakt inden du går ud (som med de fleste andre telefoner), og eftersom man binder sig i 1-2 år for en telefon virkede det ikke helt som en holdbar idé.
... nu vi alligevel er ved at snakke om Japan og den slags, så er folk da velkomne til at kigge lidt på mine feriebilleder - i tilfælde at at det kunne give lidt inspiration ![]() /Rasmus |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12370 |
![]() |
Stationære konsoller er jo altså noget andet end en håndholdt tingest som en iPhone. Hvis du vil sammenligne med noget, så tag fat i PSP'en, der faktisk er regionsfri hvad angår spillene til konsollen, og der er heller ikke noget PAL/NTSC halløj... |
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
det med mobiltelefon i japan er forvirrende! jeg kunne ikke få en med taletids kort fordi jeg vidst ikke var bosiddende i japan.. og der tænker jeg bare at man i danmark kan få stort set det samme ved at lange en hund over disken, og ikke andet >.< heldigvis gad min host-family godt ligge ID til så jeg kunne få den.. nu ved jeg så ikke hvordan det ser ud med at kunne købe mobiler uden abo, skulle bruge en som jeg kunne bruge billigt i landet
![]() Anima-> hvis du er hurtig er 1 juli vidst sidste frist for at finnair sælger tur/retur billetter til osaka, japan for 3800 kr!! de kan ikke afbestilles eller ændres senere pga det er en kampagne, og det er inden for en bestemt tidsramme at man kan rejse.. jeg kunne vidst finde tilbuddet fx på en rejse der hed 1 juli til 1 september.. udover det så er det bedste vel at bruge en booking søgemaskine til at finde den bedste pris inden for din rejseperiode, og derefter booke hos diverse hoteller. du kan selvfølgelig også købe en pre-planlagt rejse men DE ER DYRE O_O! jeg kan anbefale backpackers hostel K's house, de har 4 hostels (tokyo, kyoto, fuji) som er helt fantastiske, og prisen er dejlig lav ![]() rasmus-> kan se du har været i onsen, havde de et elektrisk bad, og fik du prøvet det?? xD xD EDIT: har taget stort set det samme billede, minder mig om hvor meget jeg har lyst til at tage derover igen ![]() ![]() Redigeret af nekolas - 26-Juni-2008 kl. 10:23 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |