recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 i Tyskland?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 i Tyskland?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ninushenrik Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Emne: PS3 i Tyskland?
    Sendt: 31-Juli-2008 kl. 05:55
Hej!
Jeg står her og skal til og ud at investere i en PS3, samtidig med køb af fladskærm.
Jeg overvejer at kører ned i tyskland og købe den for at spare lidt penge, men jeg vil jo have den til at kører på Dansk som hvis jeg købte den i Danmark. Så er mit spørgsmål, når man køber den i Danmark indstiller man den vel til at være Dansk?
Man kan vel vælge mellem Engelsk, Dansk, Tysk, Norsk, Svensk, Fransk osv.?
For hvis man kan det, kan man vel også købe den i tyskland og så bare vælge Dansk blandt alle de andre sprog? Eller kommer den kun som standart med det sprog hvorfra den er købt?
På Forhånd tak for alle jeres svar, og fortsat kanon sommer til jer alle!
Til top
mougai Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-December-2007
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2008 kl. 06:34
Ps3 kan ikke betale sig da prisen er den samme og så skal du bare bøvle rundt med garantien, så tag du og køb den herhjemme
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2008 kl. 07:39
Det kan måske også betale sig at vente lidt. Der er en 80 GB version på vej, og det vil sikkert føre til prisfald på de nuværende 40 GB versioner.
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2008 kl. 08:45
Du kan sagtens købe en tysker, uden problemer den er magen til en dansk. Men om det kan svare sig, det er op til dig selv
Til top
kylle_one Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Maj-2008
Point: 169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2008 kl. 11:11
Du kan roligt købe i udlandet, købte min hos Amazon UK og det fungerer fint på dansk. 
Til top
ninushenrik Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Juli-2008
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2008 kl. 14:21

Okay. Mange tak for svarene.

Allan Olesen--> Har godt læst der skulle komme en 80GB som skulle overtage 40GB versionen, og koste det sammen, hvorefter 40GB versionen vist nok skulle udgå,(Men hæng mig ikke op på det) men den kommer først til efteråret, og gider endtlig ikke vente helt til October/November på en PS3 Og med risiko for at de måske udskyder udgivelsen af den ligesom de gjorde så tit på den første udgave af PS3´ern.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu