|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
madbox ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() Sendt: 21-August-2010 kl. 10:47 |
OZmodchips.com ser ud til at flække noget af nøden... :)
spændende og se udviklingen http://www.youtube.com/watch?v=8IDaGne0u-4&feature=player_embedded |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
En firmwareopdatering fra sony of den er ubrugelig. Hvorfor har du oprettet 2 tråde iøvrigt?
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Kan ikke lige umiddelbart bruge linket? Men hvis det er et spørgsmål om homebrew til PS3 så kan vi nok forvente at Sony gør hvad de kan for at det ikke sker.
|
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
Det er alt for tidligt endnu at sige hvad der sker - der er ingen tvivl om, at dette er et skridt i den "forkerte" retning, altså at den åbner for nogle muligheder som vil være skadelig for salget af PS3 spil.
Det ser dog ud til at USB Donglen indeholder de funktioner som ikke bare lige er at lukker af for. Det er ikke rent software. Hvis Sony blokerer for denne dongle, blokerer de også for en masse af deres servicepartnere. Der ud over kan donglen opdateres med firmware. Den skulle være "bygget" over leaked hard- og software fra Sony, så jeg er bange for at det ikke er så simpelt igen for Sony, men det ser vi når de sender første firmware ud der skal blokere - virker det, og donglen bliver ubrugelig, så er alt godt igen! Dog! Jeg HÅBER at Sony indser at muligheden for at installere sine spil er smart, som MicroSoft har gjort med Xbox'en - det kræver bare at spillet sidder i maskinen, og det ville være fint med mig! Den mulighed savner jeg, og den giver donglen også mulighed for...
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Installere spil? Altså spil som Metal Gear Solid 4..?
|
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
I princippet - ja. Det fylder dog en temmelig god bunke, men det ville vel være rart at det kunne afvikles fra harddisken, og ikke fra BluRay drevet. Hurtigere loadtider er velkomne. Og jo, jeg har læst at man ikke kan skippe filmsekvenser med den pågældende dongle, men nu er det heller ikke den jeg efterlyser, men en mulighed fra Sony's side...
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
![]() |
Ja, bestemt vil det være nice med at kunne installere på harddisk - det vil bringe load-tiderne ned, hvilket er meget velset. I fremtiden vil SSD diske være til at betale og så er opgraderingen enorm. Det er efter min mening den største mangel på PS3.
|
|
![]() |
|
Micky_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 188 |
![]() |
Der er nogle link her som virker
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=85239&title=s-er-der-hack-til-ps3 Jeg har forbestilt herhjemme, sammen med en af mine venner. Den skulle gerne komme i løbet af 14 dage @Zulfo. Hvad mener du med at det bliver afviklet fra BluRay drevet? Spillet installeres på den interne harddisk, og køre der fra. Redigeret af Micky_dk - 26-August-2010 kl. 15:44 |
|
/Micky_dk
|
|
![]() |
|
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() |
Personligt tror jeg det er the real deal der kommer nu efter en stor mængde fakes. Flere respekterede sider har testet den og bekræfter at det er et reelt produkt. Man må sige de har været dygtige hos sony hvor de har holdt skansen i 4 år, virkeligt imponerende.
|
|
![]() |
|
Anders_b ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2007 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 226 |
![]() |
Du må lige råbe højt når i finder ud af om det virker eller ej :) |
|
![]() |
|
![]() |
Det er mig bekendt ikke hele spillet op 50Gbyte der installeres!
Og nu var MGS måske ikke det bedste spil at hive frem, men der er masser af andre spil der ikke installerer filer på HD, men afvikles fra BD drevet.
Jeg er overbevist om at PSJailbreak er the real deal, men jeg er lige så overbevist om, at der bliver problemer med onlinespil - men jeg afventer, og når den kan findes til en lidt anden pris, skal jeg nok have en, og lege med den PS3 jeg har, der ikke er på nettet...
|
|
Lars B
|
![]() |
|
turbonegro ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
Og så er den fest øjensynligt forbi...inden den overhovedet startede.
http://www.ozmodchips.com/ps-jailbreak-worlds-first-ps3-modchip-plug-and-play-p-68.html |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |