|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Jeg kan se der sker en del med priserne på Playstation 3, elgiganten sælger den osse som bundle med 2 controlere til 4699,- de har bare ingen på lager.. så er det jo let at lave gode tilbud.. Læste mig iøvrigt osse til at der kommer en ny version med 80 gb harddisk også forventer man pæne prisdrop senest i starten af 2008 når der kommer nye spil, iøvrigt så jeg at man lagt fra når salgsmålene på PS3 så spørgsmålet er om der overhovedet kommer til at gå sålænge inden der kommer yderligere prisfald, de sælger jo langt under halvdelen af hvad de forventede. Så var jeg overrasket over at høre om strømforbruget på mellem 250-350,- kr om måneden er det overdrevet? eller er det virkeligt så voldsomt (selvfølgelig afhængig af hvormeget man bruger den) men i forhold til en alm blue ray afspiller hvor meget er forskellen så? Og med alt den strøm, så har jeg jo hørt den bliver varm, og derfor skulle være en glimrene grill.. se selv |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Vil gerne tro den bruger meget strøm, nu er det nok bedre at sammenligne strømforbruget med en PC fremfor en standalone afspiller. Godt billede du har fundet. |
|
![]() |
|
DaWizeGuy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
![]() |
Dolby Digital er ikke en interaktiv teknologi. Det er en teknologi som er udviklet med henblik på afspilning af indspillede lydkilder så som filmlyd og musik. Dolby Digital indeholder således ikke algoritmer som kan generere 3D lyd i spil. Teknologien er alene interessant ifm. spilkonsoller, da den kan anvendes til at sende lyden som en digital bitstream til en surround receiver. Teknisk set foregår generering af surrund sound (3D lyd) i PS3 sådan, at Cell i real-time beregner en 360 position* for alle interaktive lydkilder, udregner højtalerplacering og konverterer output til en DD bitstream (640 kbps). Når der står 'Dolby Digital' på spilæsken er det alene fordi det garanterer, at spillet også understøtter Cell baseret DD encoding. Mvh Anders *) Jeg er ret sikker på, at der ikke opereres med et egentligt 3-dimensionelt rum, da det er lidt svært at simulere lyd der kommer ovenfra eller nedefra via et normalt 5.1 højtaler setup. Det vil i øvrigt også kræve væsentligt flere hardwareressourcer, men det er en helt anden snak... Redigeret af DaWizeGuy - 14-August-2007 kl. 18:43 |
|
![]() |
|
Inquisitor ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Jeg anser også min PS3 for en mellemstation. Jeg købte min meget billigere end jeg kan få en HD afspiller for.
Men jeg er imponeret over alt det den kan:
Jeg regner med at min næste HD afspiller skal kunne afspille begge formater. Om et års tid kan den sikkert fås for en tudse... ![]() |
|
![]() |
|
Simon R. ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
![]() |
Jeg har lige selv f�et en PS3. Nifty lille maskine, men jeg synes den larmer for meget til film, med mindre det er en actionfilm:/ Og jeg tror ikke jeg har f�et en af de slemme, min starter op med at v�re helt stille, og s� g�r den op p� "niveau 2" som det vist hedder, og s� bliver den bare der. Men det er alts� temmelig meget larm, lidt ligesom en projektor vil jeg tro, og alt for meget til en filmafspiller efter min mening. Men ok, jeg kan jo i n�dstilf�lde placere den i et andet rum n�r den bruges til film.
EDIT: Jeg tog fejl, den går (mindst) op på niveau 3, bare ved at stå i menuen og glo, så den ryger tilbage ![]() Redigeret af Simon R. - 22-August-2007 kl. 01:27 |
|
![]() |
|
SJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
![]() |
Velkommen i klubben!
![]() Husk at skrive tilbage, når/hvis det lykkedes dig at få fat i en støjsvag PS3. ![]() |
|
![]() |
|
Inquisitor ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Min PS3 er bestemt heller ikke lydløs, men det generer os ikke. Vi kan sagtens se film ved moderat volume. Den har også en ganske høj WAF efter at hun har set BD og har set den vise billeder. Måske det kan hjælpe lidt med simpel akustik? Undgå fx. at sætte den i et hjørne eller op ad en hård væg. Sæt den mindst en halv meter fra væggen og prøv om du kan sætte den så du ikke kan se den. Sæt den også gerne på et blødt underlag. ![]() |
|
![]() |
|
Simon R. ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
![]() |
Jeg har prøvet at sætte puder op foran den, den er stadig generende. Pointen er at Sony selv siger og praler så meget med hvor lydløs den er, ergo må der være noget galt med den.... Jeg kunne i princippet flytte den ind i et andet lokale, og bare bruge et langt HDMI kabel + optisk til lyd hvis jeg ville, men det er lidt en workaround.
|
|
![]() |
|
mhelt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-April-2005 Status: Offline Point: 220 |
![]() |
Står den vandret eller lodret? Jeg tror lettere den kan komme af med varmen i lodret tilstand - min holder sig ihvertfald på niveau2...
|
|
Pio 5090H
Mac mini/eyetv/pyetv/eyetv for iphone Panasonic DMR-EX87 Sony PS3 Pioneer DVR 540HX-N Yamaha YSP-800 + YST-FSW100 |
|
![]() |
|
![]() |
Gør ingen forskel hvordan den står, men det burde det nu heller ikke. ANYWAY, det er ligemeget, den er sendt retur, og jeg håber jeg får en anden der opfører sig bedre:)
|
|
![]() |
|
![]() |
Så skete der noget i sagen. Knap 3 uger efter jeg sendte min PS3 tilbage, fik jeg i dag besked om at den er på vej tilbage til mig, og de har ikke kunnet finde nogen fejl. Så det koster mig lige knap 400 kr + at jeg stadig kommer til at skulle affinde mig med en støvsuger af en PS3
![]() ![]() Nå.. men nu har jeg bestilt et 5m HDMI kabel til 600 kr, så kan jeg sætte den ind i et andet rum når jeg skal se film ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |