|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() Sendt: 18-April-2008 kl. 12:51 |
Ved ikke om dette har været postet før, men har fundet denne fjernbetjening, som kommer med en IR-til-BT adapter, så PS3 kan styres med en almindelig remote (f.eks. Logitech Harmony). http://www.shoxx.com/catalog/product_info.php/products_id/35 02?sID=45973e0212d2c20500b17d56941b18f0 Man lærer så bare sin universalbetjening koderne fra den medfølgende fjenbetjening, smider den væk Løsningen koster kun ca. 125,- Redigeret af Pallec - 18-April-2008 kl. 15:31 |
|
![]() |
|
Venomous ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 420 |
![]() |
Problemet med den løsning er bare at du ikke kan tænde og slukke ps3'eren.
Denne løsning er bedre: www.ir2bt.com |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Rigtigt, men synes ikke det er det store problem, da jeg alligevel skal over og sætte disk i/tage den ud. Forøvrigt, er det slet ikke muligt at købe ir2bt i øjeblikket, den er dyrere, og skal sendes fra USA. |
|
![]() |
|
Venomous ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 420 |
![]() |
Tja, men hvis man har en harmony remote, så er man højst sandsynlig også glad for at man kan tænde alt hvad man skal bruge til en aktivitet. Så er det jo ikke fedt at skulle over og tænde for ps3'eren eller til at have fat i en controller. Godt man har købt pre-order og det er jo kun her i starten de ikke er til at få fat i, fordi det er så nyt og de ikke har en ordentlig produktion oppe at køre endnu. 350 kr. - synes sgu ikke det er særlig galt |
|
![]() |
|
Jakobivic ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2007 Status: Offline Point: 60 |
![]() |
Jeg har lige købt en PS3 og har desuden en Harmony 1000, så jeg er meget interesseret i den gadget. Kan du (Venemous) ikke give en lille anmeldelse når du har testet ir2bt'en? |
|
![]() |
|
![]() |
Jo sagtens Tænkte nok at der var flere interesserede herinde Den skulle gerne komme indenfor de næste 14 dage, skal nok lige sige hvordan det spiller med min harmony one. Hvis du kigger i logitech harmony databasen, så er ir2bt allerede oprettet |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Skal det forståes sådan at den ir2bt løsning bare fordrer at den lille boks ligger et synligt sted for ens multiremote og så kan man alt (efter en programmering selvfølgelig) hvad den originale BT remote fra Sony kan? Det lyder for godt til at være sandt.. og så giver jeg gerne lidt ekstra for det - virker ret helstøbt (såfremt det virker som jeg tror.. hehe) |
|
![]() |
|
![]() |
Yes Der ligger nogle video'er på youtube der viser hvordan det virker. Glæder mig også som et lille barn til få den stukket i hånden... |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Så har jeg lige bookmarked den - det lyder som den helt rigtige løsning for mig
![]() |
|
![]() |
|
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
Schmartstuff der lavede en anden IR modtager til PS3'en har også lavet en enhed der ligner IR2BT. Deres kan dog også firmware opgraderes.
ps3irpr3 |
|
![]() |
|
![]() |
Den ser også smart ud. Hvilke fordele/muligheder skulle der være i en evt. kommende firmware?
|
|
![]() |
|
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
![]() |
bmk |
|
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12 Philips HTS 9540/12 Philips SRU8015 2 x AppleTv 3 iphone 5 16 GB MacBook Pro 13" Apple Time Capsule 2TB 2 x Airport Express |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |