|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
Iflg Producenten er der problemer med IR2BT og firmware 2.40:
Due to a problem between the IR2BT and Sony’s new 2.40
PS3 firmware, the new round of sales for the IR2BT will NOT
happen today as originally planned. Information on the problem is available here - http://www.ir2bt.com/forum/viewtopic.php?t=185 We’ll be looking at the issue and want to make sure we
have a fix before we open up for sales again. We will send out another bulk email to this list when
a new sales date has been set. Bruce Mitchell IR2BT Devices, Inc. |
|
![]() |
|
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
![]() |
I dette link som tråden startede med. Er alle de knapper der som der skal være, altså ligesom de knapper der er på BT remote? undtagen slukknappen eler?? Fordi kan godt undvære slukknappen, og så er det jo bare at stikke usbstikket i ps3 og så learn sin remote fra den medfølgende ik?? |
|
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12 Philips HTS 9540/12 Philips SRU8015 2 x AppleTv 3 iphone 5 16 GB MacBook Pro 13" Apple Time Capsule 2TB 2 x Airport Express |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Sluk knappen er jo reelt ikke eksisterende , som jeg kender det.. det er PS knappen som der mangler? Men i nyeste 2.41 fw, kan man jo vælge sluk i menu, så er det jo ikke så vigtigt mere |
|
![]() |
|
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
![]() |
Nej det rigtigt. Er det ikke, Hehe. Men kan man gøre følgende med dem ir remote man nu vælger at købe?? Altså hvis jeg nu køber en eller anden ir remote kan jeg så bare stikke usb dongle i ps3 og så bare learn fra remote til min egen remote.!! Det er bare mere om usb dongle kan reagere på min remote?? |
|
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12 Philips HTS 9540/12 Philips SRU8015 2 x AppleTv 3 iphone 5 16 GB MacBook Pro 13" Apple Time Capsule 2TB 2 x Airport Express |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Er det ikke et spørgsmål om du har en universal remote? For de sende jo alle et og samme signal, når de er kodet til den remote som følger med dongle. (min er srm7500)
|
|
![]() |
|
![]() |
Jo men har også en universal. (sru8015) Skal bare være sikker på det virker med dongle?? Og er alle knapper som der skal være hvis man kigger på den remote som tråden startede med? |
|
Philips 52" 9703H/10
|
![]() |
|
![]() |
den jeg købte som tråden vist også peger på i starten. Den har jeg da de fleste start/stop/tilbage osv... jeg har da ihvertfald de fleste muligheder for at begå mig i menuerne og når jeg ser film. Kan sågar spille spil med den i flere tilfælde (dog ikke optimalt) Med en ægte BT remote kan menuer styres bedre da repeat fungerer optimalt her. Det gør en Ir baseret løsning ikke her for mig, så man skal trykke sig fremad hele tiden, dog ikke noget stort problem, men irriterende. Men fra at have en ekstra remote på bordet til ps3, er den hundred lap givet godt ud. Da maskinen bruges primært til BD / film afspilning. Redigeret af pendec - 16-Juli-2008 kl. 12:28 |
|
![]() |
|
![]() |
JA det ved jeg. Men hvis alle knapper ikke er på remote som den her i tråden kan jeg jo ikke learne alle funktioner, kun dem der er der. Hvad med den her: http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_14 3&products_id=52932 ???? Hvad mener du med den rigtige er bedre i ps3 menuen?? Skal primært bruge den til film. Skal bare vide hvad jeg ikke kan som jeg kan med den rigtige?? Den jeg har vist af remote har den flere funktioner?? |
|
Philips 52" 9703H/10
|
![]() |
|
![]() |
øhh.. det er den jeg har og har købt den host coolshop også.. hmm, sku måske lige have checket link i toppen af tråden, en ekstra gang. Vedr, ægte er bedre i menu'r. |
|
![]() |
|
![]() |
Heheh ja. Den har hvertfald nogle flere knapper som L2 L2 osv. Men nu har jeg dog prøvet de sidste 2 dage at bestille den, men kan bare ikke. Den gider ikke at logge mig ind i systemet. Meget mærkeligt.. Ja okay så kan jeg godt se det, men bruger dog kun min til film og spil, ikke medieafspiller m.m. |
|
Philips 52" 9703H/10
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |