|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
prowdD ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() Sendt: 17-November-2010 kl. 18:37 |
Hej
Jeg har netop erhvervet mig en PS3 - og tænkte, jeg ville forsøge mig med det smarte Mediaserver-thingy. Nu har jeg fået det connected - og programmet finder ganske fint PS3'en. Men når jeg går ind - og vælger den gældende film, hvor der godt nok er en lille (*) efter fil-navnet, får jeg en besked: "Defekt data". Dette er nu sket med 3 ud af de 3, jeg har valgt og ligge derind. Er der nogle der kan hjælpe mig? Håber inderligt! Til Jeres information, har jeg ændret rettighederne på filerne/mapperne og lavet "full-access". (Det skal nok siges, det er MKV filer det omhandler. (De eneste jeg har prøvet)).
|
|
Pioneer............LX5090H
Logitech..........Z-5500 Popcorn Hour...A-110 Xbox360.........Elite |
|
![]() |
|
Gelardi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2005 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 574 |
![]() |
jeg bruger den med en iMac og den virker fint...(bruge den sidste betaversion: http://code.google.com/p/ps3mediaservercontrib/downloads/detail?name=PS3%20Media%20Server%201.20.410c29.dmg)dog det kommer an på hvilken codec præcis man har brugt til fimen, ikke alting kan læses. Hvilken type fil vi ldu afspille? og transcoder du eller bruger Tsmuxer?
|
|
SONY KDL-46HX855
SONY STR-DN 1000 ANTHONY GALLO Nucleus Micro 5.1 SONY PS3 500 GB PANASONIC DMP-BDT310 iPhone 5+5s16+32 GB iMac 27" iPad4,32GB3G,white iPad Air 64GB3G,white |
|
![]() |
|
prowdD ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
Bruger også Betaversionen.
Pt. er det .mkv filer jeg gerne vil afspille. Ang. transcoder køre jeg Tsmuxer (den er i hvert fald prio på mit setup). Men igen - enten får jeg bare sort skærm, hvor absolut intet sker. Vælger jeg så fx. VLC til at afklare billedet, får jeg smidt en "data-broken" i ansigtet.
|
|
Pioneer............LX5090H
Logitech..........Z-5500 Popcorn Hour...A-110 Xbox360.........Elite |
|
![]() |
|
Gelardi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2005 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 574 |
![]() |
jeg bruger udelukkende mkv filer og jeg vil sige at ud af 100 filer så er det måske en som ikke virker...
Muxer er også det bedste fordi så bliver video ikke transcodet men kun lyden...hmm, det er mærkeligt. men det vælger altså på ps3 så, ikke...? altså når filen kommer op så går du ind i den mappe og så er det nr. 2 filen.... |
|
SONY KDL-46HX855
SONY STR-DN 1000 ANTHONY GALLO Nucleus Micro 5.1 SONY PS3 500 GB PANASONIC DMP-BDT310 iPhone 5+5s16+32 GB iMac 27" iPad4,32GB3G,white iPad Air 64GB3G,white |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |