recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ps3 mediaserver virker hvordan?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketps3 mediaserver virker hvordan?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Status: Offline
Point: 1184
Direkte link til dette indlæg Emne: ps3 mediaserver virker hvordan?
    Sendt: 04-Maj-2008 kl. 13:08

Hejsa  i sommervejr

Vi har lige fået ps3 og har alm trådløs i huset.

Kan man streame musik og billeder fra vores pc i kontor uden den er den tændt til ps3? eller hvad kræver det?

og er der noget med nyeste PSP kan bruges som fjernbetjening til skift af musik med display i PSP sådan et tilfælde? så tv ikke behøver at være tændt?

Må sige  det er super maskine med gt5 og har lige set De fortabtes sjæles ø på blue ray- hviken lyd og billede - og kan jo læse der findes bedre billeder på cars og andre films...........

Til top
John Difool Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 25
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2008 kl. 16:37
Du kan streame fra din PC til PS3 vha. Mediaplayer 11. eller en anden dnla server (hmm ikke sikker på om det er det det hedder)  PCen skal være tændt. Du kan også bruge en usb disk/stick direkte til PS3en, den skal bare være fat32 formateret - så slipper du for at have PCen kørende.

Du kan bruge en PSP som fjerbetjeninig, tror ikke det behøver være den nyeste, jeg har brugt en der ikke var slim, virkede fint skal bare have opdateret firmware. Det er bare en fjernbetjening af PS3en, hvilket vil sige at det er den samme ynkelige media afspiller, som jeg ikke tør foreslå kæresten at betjene - så gerne en winamp eller lignende til PS3/PSP :-)

Mvh. Klaus
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu