|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Scubaghost ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1178 |
![]() |
|
Bare lige hvis du har tid. Jeg bliver så taknemmelig. Når dvdfab er åbnet, så scanner den filmen. Når det er gjort, skal jeg så vælge fra DVD to DVD menuen eller fra DVD to mobile (eller var det først i 2. omgang)?
![]() Redigeret af Scubaghost - 24-Juni-2008 kl. 19:41 |
||
![]() |
||
DarkHelmet ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 508 |
![]() |
|
Ok vi skære den helt ud Smid din orginale dvd i, og start DVDFab op (jeg bruger Platium). Lad den indlæse skive. Der hvor der står DVD to DVD: tryk på den! Så kommer den nye funktioner frem. Næsten nederst står der PS3. Vælg den.. Så kan du ikke gå helt galt i byen mere, mester.. Ellers må du skrive igen..
|
||
![]() |
||
klund ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
|
Kan DVDFab også klare BluRay film og konvertere dem til et format som PS3 kan afspille ? |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Du skal have Mobile Options med, for at kunne gøre det fra DVDfab platinum/Gold. http://www.dvdfab.net/da/dvd-fab-mobile.htm
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |