|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Brisse777 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() Sendt: 07-Januar-2009 kl. 16:38 |
Hej. Står og skal til og købe en PS3, men er kommet lidt i tvivl om jeg skal vente. Har nemlig læst herinde for noget tid siden, at der snart skulle komme en PS3, med en anden "chip, så den ville bruge en hel del mindre i strøm og udgive mindre varme. Når jeg får en PS3, skal den nemlig stå lukket inde i en lille reol, så er lidt bekymret for, om den bliver for varm. Er der nogen der ved hvornår denne kommer? Mvh Kim |
|
![]() |
|
mejersken ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 319 |
![]() |
Jeg tror ikke der kommer en ny PS3 med lavere stømforbrug
inden for de næste måneder. Hvis du med "noget tid siden" mener 3-4 måneder så er den nye kommet på markedet, der er blevet lavet et die skrink på grafikchippen, så især strømforbrug under spil er blevet sænket. |
|
![]() |
|
mrtex ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 17-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 274 |
![]() |
Kim det du tænker på er at PS3 60GB den første model der kom... den bruger mere størm pga flere usb porte, kortlæser og ps2 kompatibel.. i og med Sony har pillet de 3 ting ud af maskinen og lavet en 40GB version har de kunne bringe størm forbruget ned... alt indmad i ( 40GB og 160GB og næste) versionerne er den samme.. |
|
Playstation3 60GB GTA4,Grid,Skate1&2
42"FULLHD Zepto Zview Samsung HD 3106 NokiaN95 8GB Asus L1N64-SLI WS Dual L 2xAmd Athlon64 3,2Ghz FX-74 Kingston 8GBDDR2PC6400 Logitech MX1000 Yousee50/4Mb |
|
![]() |
|
Brisse777 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() |
Kan godt være det er mig der tager fejl, syntes bare jeg har læst en tråd, for max to mdr siden, hvor nogen skrev, at her i 2009, ville de begynde at blive produceret med en anden slags chip, som ville gøre som ovenskrevet. Kan ikke finde tråden igen, kan også være jeg tager helt fejl. Men tak for svarene. Men er der nogen problemer i, at den kommer til og stå i et rum i en reol, den vil ikke blive for varm? |
|
![]() |
|
erling1000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Juli-2008 Status: Offline Point: 148 |
![]() |
PS3 45nm
venter selv på samme, da jeg alligevel skal købe andet udstyr inden... regner den ikke før sidste halvår 2009 - hvad ved jeg (i hvert fald ikke hvordan man lægger links ind smart
http://recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=47588
Redigeret af erling1000 - 07-Januar-2009 kl. 23:51 |
|
![]() |
|
![]() |
Takker...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |