|
PS3 & NAS |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Juli-2014 kl. 19:45 |
Jeg har en DS413j NAS.
Nu har jeg koblet min PS3 til min NAS og min ps3 kan se Synology NAS Medieserver. Problemet er jeg ikke kan mine 4 HDD drev. Den kan kun se video/photo & music folder. Ikke drevene. Hvad gør jeg galt eller SKAL jeg installere PLEX ?
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
du skal aktivere DLNA/UPNP i NAS'en og vælge hvilke foldere den skal kunne se i NAS indstillingerne.
|
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
kan ikke finde det ?......jeg har dsm 5
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
en kort google søgning på "DLNA DSM5" gav følgende - det kan være det hjælper http://anthonythecoder.wordpress.com/2014/03/13/enabling-dlnaupnp-services-in-the-synology-dsm-version-5/
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |