|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kobra ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() Sendt: 31-August-2007 kl. 23:27 |
Hej.
Jeg har et Philips PF329631 HD Ready TV, med 2 HDMI indgange. Spiller Xbox 360 på den og kører som drøm, men nu vil jeg også købe en PS3, men hvordan kører PS3 på 1080i?Skal jeg ud og købe et nyt TV eller kan jeg godt nøjes med 1080i?Har ikke så meget forstand ![]() |
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
1080i kører fint - der er nok nogle enkelte der vil sige at du kan se forskel men jeg tvivler.
Læs denne meget gode artikel om emnet: http://flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull& ;id=1183765992&archive=&start_from=& |
|
![]() |
|
Bechman ![]() Redaktionen ![]() ![]() Recordere.dk Teamet Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
du skal op i langt større fjernsynsskærme, hvis du skal kunne se nævneværdig forskel.
|
|
![]() |
|
Kobra ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Okay, så d.v.s den vil køre super med den tv jeg har?
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |